خبرهای داغ:
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از جمع آوری معتادان متجاهر در آستانه نوروز 99 خبرداد.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۵۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱

علی شمشیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج از کرمانشاه :  با اشاره به اینکه موضوع جمع ‎ آوری معتادان متجاهر بخصوص تا قبل از ایام نوروز پیگیری می‌شود، اظهار داشت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی آنها باید تا قبل از آغاز این ایام اجرا شده تا رفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات فراهم شود.

وی با بیان اینکه این روزها بحث پاکسازی با جدیت بیشتری نسبت به سایر ایام پیگیری می‌شود، افزود: مجموع این اقدامات باعث می‌شود که در هنگام سفرهای نوروزی استان چهره بدی نداشته باشد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه معتادان متجاهر در مراکزی که برای آنها در نظر گرفته شده ساماندهی می‌شوند، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که استان در ایام نوروز از معتادین متجاهر پاکسازی شوند.

این مسئول گفت: با توجه به لزوم اهمیت کاهش این معضل در جامعه باید موضوع پیشگیری و مبارزه با اعتیاد را از بین خانواده‌ها شروع کنیم و با پشتیبانی از خانواده‌های آسیب‌دیده نیز در امر مبارزه با اعتیاد پیشگام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی استان این است که در امر بازآفرینی و اجرای این طرح تلاش زیادی داشته باشند و مقابله با اعتیاد را به عنوان یک وظیفه همگانی در جامعه ترویج و توسعه دهند که این موضوع برای ما مهم و حیاتی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: در قالب این طرح تنها معتادان متجاهر که در سطح شهر جلوه و سیمای شهر را مخدوش کردند، دستگیر و به مکان‌های مشخص انتقال داده می‌شوند.

ارسال نظرات