خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قم خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب قم از توزیع ۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده در ۳۲ داروخانه استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۶۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب، دادستان عمومی و انقلاب قم اظهار کرد:۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده در قم کشف شده‌است که این ماسک‌ها به زودی در ۳۲ داروخانه استان توزیع می‌شود.

وی افزود: تمام ماسک‌های کشف شده در میان داروخانه‌های استان با قیمت ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود که برای هماهنگی در این زمینه جلسه‌ای فوری با حضور مسئولان قضایی، دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان اجرایی و نظارتی قم برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم ادامه داد: ۷۰۰ هزار ماسک کشف شده در کمترین زمان ممکن در میان داروخانه‌ها توزیع و تیم‌های بازرسی استان به صورت شبانه‌روزی نیز بر نحوه عرضه این ماسک‌ها به مردم داروخانه‌ها به صورت شبانه روزی نظارت میکنند.

غریب عنوان کرد: بر اساس دستور قضایی صادره ۲۲ هزار عدد از این ماسک‌های احتکار شده در یکی از انبار‌ها نیز به صورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: دستور قضایی برای پلمپ داروخانه‌های متخلّف صادر شده و با فراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم نمایند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها