هنرمند خوشنویس شهرستان ری مطرح کرد:

دریغ از یک ورق ساده لوح تقدیر؛ برای تجلیل از هنرمندان روستای زمان آباد

خبرگزاری بسیج: هنرمند خوشنویس شهرستان ری با اشاره به ظرفیت های بالقوه روستاهای این منطقه، خواستار توجه جدی مسئولان شهرستان به هنرمندان این خطه شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۸۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ روح الله اسداللهی، هنرمند خوشنویس شهرستان ری اظهار داشت: هنرمندان بسیاری در زمینه های خوشنویسی، قالیبافی، طراحی، نقاشی و ... در روستای زمان آباد هستند که هر یک مدارک و لوح های تقدیر بسیاری از انجمن ها و تشکل های مختلف دریافت کرده اند اما تا کنون هیچ کارگروهی برای ساماندهی هنرمندان و ظرفیت های هنری این منطقه تشکیل نشده است و هیچ مقام مسئولی هیچ اقدامی درجهت تشویق، حمایت و پیشرفت هنرمندان این منطقه انجام نداده است.

وی اظهار داشت: هنرمندان خطاط، قالیباف، طراح و نقاش این روستا توانایی برگزاری کلاس های آموزشی برای جوانان، نوجوانان و سایر گروه های سنی را حتی به صورت رایگان دارند اما محلی برای بروز و ظهور توانمندی های خود ندارند.   

این هنرمند خطاط شهرستان ری، با اشاره به برگزاری جشنواره روستایی که سال گذشته بین تمام روستاهای شهرستان ری در محمود آباد برگزار شد، اظهار داشت: دهیاری روستای اشرف اباد( اسلام اباد سیمان تهران) تلاش های بسیاری برای حمایت از هنرمندان این روستا انجام داد و  تمامی ظرفیت های خود را برای برگزاری کارگاه های آموزشی، استخدام مربی و سرویس رفت و آمد هنرجویان  بکار گرفت اما با تمام تلاش هایی که انجام دادند حتی یک رتبه در این رقابت ها کسب نکردند این در حالی است که هنرمندان روستای زمان آباد از جمله خانم مائده تقوایی رتبه نخست در رشته قالیبافی را کسب کرد و سه نفر هم در رشته های دیگر درخشیدند اما حتی یک سرویس برای رفت و آمد و حضور این هنرمندان خانم  در مسابقه مهیا نکردند و حتی یک لوح تقدیر ساده و پیام تبریک شفاهی هم به هنرمندان ندادند.

 اسداللهی، در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه تخصیص اعتبار عمرانی به این روستا، خاطرنشان کرد: مسئولان بخش، سالن مدیریت بحران را تبدیل به سالن ورزشی کرده اند و بودجه ای که باید صرف ساخت ورزشگاه در این روستا شود در سالن اضطرار هزینه شده که خلاف قانون است. این در حالی است که در روستای زمان آباد زمین برای ساخت پروژه های ورزشی، مدرسه و غیره وجود دارد اما متاسفانه مدیریتی برای اجرای آنها نداریم.

ارسال نظرات