یادواره ۱۸۵ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۹۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای عشایری اردبیل

به گزارش سرویس بسیج  عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل، پانزدهمین یادواره ۱۸۵ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل با حضور مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کل کشور، مسؤول سازمان بسیج عشایری کشور و جمعی از مسؤولان، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و عشایر در سالن ۹ دی شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

در این مراسم حق‌طلب، مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کل کشور در سخنانی امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

خیرمقدم‌گویی فرمانده سپاه ناحیه عشایری، شعرخوانی حاج کلامی زنجانی از شاعران برجسته کشور و مداحی حاج جواد نادری و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم معنوی نمایشگاه کتاب، غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، شهدا و صنایع دستی عشایر برپا شده بود که در معرض دید مسؤولان و عموم مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسؤولان کشوری و استانی شرکت‌کننده در مراسم بر سر مزار شهدای گمنام شهرستان اصلاندوز حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

ارسال نظرات