برگزاری اردوی جهادی سلامت در مناطق محروم شهرستان خرامه

رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خرامه از برگزاری اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این‌گونه طرح‌ها در طول سال به‌صورت فصلی و ماهیانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۹۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی کشور، مصطفی دانش، رئیس شبكه بهداشت درمان و مسئول بسیج جامعه پزشكی خرامه در جمع خبرنگاران گفت: اردوی جهادی با همت تیم پزشکی شبکه بهداشت و درمان شامل پزشک، پرستار، کارشناس مامایی، دارویار، کارشناس بهداشت محیط و بهورز در روستای «ولی‌آباد» شهرستان خرامه برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری اردوی جهادی را تقویت معنویت، محرومیت‌زدایی، خودسازی و خدمت‌رسانی عنوان کرد و افزود: اجرای این‌گونه طرح‌ها در طول سال به‌صورت فصلی و ماهیانه در نقاط محروم شهرستان خرامه و بخش کربال انجام می‌ شود.

دانش با بیان اینکه بر اساس تحقیقات، مردم این مناطق از محرومیت بیشتری نسبت به سایر روستاهای شهرستان برخوردار هستند، اضافه کرد: فعالیت‌های این گروه جهادی در حوزه بهداشت و درمان شامل خدمات رایگان ویزیت پزشک، دارو، خدمات مامایی، تست قند خون و فشار خون، مراقبت‌های بهداشتی و انجام مشاوره‌های مختلف از سوی کارشناسان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرامه یادآور شد: این طرح با مشارکت جمعیت هلال احمر و اداره بهزیستی خرامه برگزار شد و حدود ۱۶۰ نفر از روستاییان به‌صورت رایگان از این خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات