مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد:

تولید، تامین و پخش ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در دوم اسفندماه

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: بیش از ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در حماسه دوم اسفندماه امسال از شبکه اشراق، تولید، تامین و پخش شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۳۲۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن لطیفی با اشاره به شکست تاریخی برنامه‌ریزی گسترده نظام تبلیغاتی دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی و حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای، از تولید، تامین و پخش بیش از ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در خصوص حماسه تاریخی دوم اسفندماه خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های شبکه اشراق، ادامه داد: شبکه اشراق در قالب ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «جانم ایران» در روز انتخاب، از ساعت ۸ صبح تا پایان فرآیند انتخابات به صورت زنده و مستقیم به مدت بیش از ۸۴۰ دقیقه مهمان بینندگان شبکه اشراق بود.

این مسئول افزود: معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار ۲ واحد سیار و ۵ اکیپ پرتابل در نقاط مختلف شهر این حماسه را به صورت مستقیم پخش کرد. برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری ۱، ۲، ۳، ۴، شبکه تهران، خبر، شما، افق و هیس‌پان تی‌وی به مدت ۳۰۴ دقیقه به منظور انعکاس حضور حماسی مردم در اقصی‌نقاط جهان، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

لطیفی در ادامه به برنامه‌های صدا اشاره کرد و افزود: معاونت صدا نیز از ساعت ۷ صبح در برنامه زنده یاشا ایران، به مدت بیش از ۱۵ ساعت حال و هوای استان را به سمع شنوندگان استان رسانید. رادیو استانی در این مدت ۲۰ ارتباط زنده رادیویی با شبکه‌های جوان، فرهنگ، اقتصاد، ایران، گفت‌وگو، پیام، انتخابات، سلامت، ورزش، معارف و زیارت برقرار کرد.

وی به برنامه‌های خبر مرکز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خبر مرکز زنجان با پخش ۶ بخش خبری تلویزیونی، ۹ بخش خبری رادیویی، ارتباط زنده با شبکه خبر، ۴ گزارش خبری ویژه، و اعزام ۵ اکیپ پرتابل خبری و ۲۰ اکیپ پرتابل شهرستانی، حضور حماسی مردم را در نقاط مختلف استان منعکس کرد.
ارسال نظرات