مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۵۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

 به گزارش سرویس مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی عبدلی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه آذربایجان غربی هم‌اکنون رتبه نخست کشور را در برگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید را در اختیار دارد، اظهار داشت: برای بازگرداندن این واحدهای تولیدی بیش از ۶٠٢ میلیارد ریال سرمایه هزینه شده است.

 وی بیان کرد: با راه‌اندازی این تعداد واحدهای تولیدی برای ٣٨۵ نفر اشتغال مستقیم در سطح استان ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل تصفیه‌خانه فاضلاب از مسائل اساسی شهرک صنعتی شماره سه ارومیه است، بیان کرد: با تامین اعتبار موردنیاز، این تصفیه‌خانه تا ٢ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار موردنیاز برای راه‌اندازی این طرح را ٣٠ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عملیات ساختمانی و لوله‌گذاری این تصفیه‌خانه به اتمام رسیده و تنها عملیات تجهیز و راه‌اندازی آن باقی مانده است.

عبدلی، ادامه داد: با راه‌اندازی این تصفیه‌خانه مشکل فاضلاب واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هشت تصفیه‌خانه فاضلاب در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی این استان در شهرهای سلماس، خوی، مهاباد، میاندوآب، شاهین‌دژ، ماکو و ۲ مورد در ارومیه فعال است، اظهار داشت: طراحی و ساخت ۶ تصفیه‌خانه فاضلاب دیگر نیز در دست اجراست.

این مسئول با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: آب ۲۴ شهرک، برق ۲۷ شهرک و گاز ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی تامین شده‌ است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین برای بهبود فضای محیطی کسب و کار شهرک‌های صنعتی و زیبایی بخشی به این محیط‌ها نیز در بیش از ۱۳۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی این استان فضای سبز ایجاد شده‌است.

انتهای پیام

ارسال نظرات