تفاوت ماسک شیمیایی، ماسک کرونا و ماسک منافقین

خبرگزاری بسیج: بعد از گران شدن قیمت ماسک کاربران مطلبی زیبا از ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر کردند و گفتند: روزی روزگاری در این سرزمین مردانی بودند که ماسک از روی صورتشان بر می داشتند و با اصرار به صورت همرزمشان می زدند و چه درد آور است وقتی می بینیم امروز در همین سرزمین مردانی هستند که ماسک را احتکار می کنند تا با چندین برابر قیمت به هموطن خودشان بفروشند. اما بعضی افراد عادت دارند همیشه و در هر شرایطی نق بزنند و نسبت به این موضوع هم واکنش نشان دادند و ماهیت خود را باز هم به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۵۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸

  بعد از انتشار خبر ابتلای تعداد بیشتری از هموطنان به ویروس کرونا و خطر واگیری جمعیت بیشتری از مردم به این بیماری و توصیه های بهداشتی به مردم مبنی بر رعایت موارد بهداشت فردی، ناگهان ماسک و برخی اقلام ضدعفونی کننده مثل الکل و ژل های تمیز کننده و غیره در بازار کمیاب و قیمت آنها مثل دلار سر به فلک کشید.

در این میان بعضی کاربران با انتشار تصویر و مطلبی از دوران دفاع مقدس که :« روزی روزگاری در این سرزمین مردانی بودند که ماسک از روی صورتشان بر می داشتند و با اصرار به صورت همرزمشان می زدند؛... گفتند: چه درد آور است وقتی می بینیم امروز در همین سرزمین مردانی هستند که ماسک را احتکار می کنند تا با چندین برابر قیمت به هموطن خودشان بفروشند.

 اما در این فضا عده ای دیگر، باز هم ساز ناکوک خود را ساز کردند و نوشتند: آنهایی که در جبهه ها ماسک خود را باز می کردند و به صورت دیگران می زدند، بچه های تربیت یافته دوران شاه بودند و افرادی که ماسک را به چند برابر قیمت می فروشند تربیت یافتگان نسل انقلابند.

اما!!!

این دوستان عزیز کمی انصاف بخرج دهند می بینند که: در میان افرادی که ماسک را به چندین برابر قیمت می فروشند هم پیر وجود دارد و هم افراد میانسال و سالمند ، آدم فرصت طلب پیر و جوان نمی شناسد. همچنین در میان تربیت یافتگان نسل انقلاب افرادی هم مثل شهید حججی هستند که از خانواده و  فرزند خردسال خود گذشتند تا افرادی مثل ماسک فروشان در زندگی دنیایی خود غرق شوند.

ای کاش تلویزیون ایران می توانست تصاویری از قصاوت های داعشی ها را پخش کند تا این آقایان ببینند که که داعش چه تاجی برسر آنها خواهد زد.

کافی است کمی درفضای مجازی صحبت های سردار سلیمانی را جستجو کنید زمانی که بدون واسطه و مستقیم نقل می کرد:  با چشمان خود صحنه هایی را مشاهده کرده بود که داعشی ها طفل شیرخوار را از بغل مادر او بیرون کشیدند و زنده زنده درآتش مانند مرغ بریان کباب کردند و پیکر کباب شده این طفل بیگناه را لای پلو گذاشتند و برای مادرش بردند. ای کاش این روشنفکر نماها کمی تاریخ را مطالعه کنند سپس اظهار فضل کنند. لعنت خدا بر شما ، اصحاب شما و انصار شما تا قیامت....

علی اشرف خانلری

ارسال نظرات