مسئول روابط عمومی اداره کل اموزش وپرورش یزد گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور نظافت و ضد عفونی نمودن کلیه مدارس در استان از امروز تا پایان هفته مدارس استان در تمامی دوره ها و مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۶۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۸
محسن گلستانی‌فر مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور نظافت و ضد عفونی نمودن کلیه مدارس در استان از امروز تا پایان هفته مدارس استان در تمامی دوره‌ها و مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، همچنین ابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز از تعطیلی تمام کلاس‌های این دانشگاه تا آخر هفته خبر داد.

وی اعلام کرد: تصمیم‌گیری برای تعطیلی احتمالی این کلاس‌ها در هفته آینده نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین کمیته ویژه کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در دانشگاه یزد در نشست خود مصوب کرد که تمام کلاس‌های درس این واحد دانشگاهی از عصر یکشنبه تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است.

دانشگاه یزد اعلام کرد: این تصمیم به منظور رفع نگرانی دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها اتخاذ شد و در اجرای این تصمیم تمام کلاس‌های آموزشی، جلسات دفاعیه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تعطیل است و تغییر تقویم آموزشی متناسب با این تصمیم متعاقبا به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات