خبرهای داغ:
رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر بهداشت استان آذربایجان شرقی :

ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی نگران کننده نیست

ویروس کرونا در حالی توجه مردم سراسر کشور را به خود جلب کرده که انتشار هر روز مطالب غیر مستند در بین خبر‌های رسمی و غیررسمی مرتبط با این بیماری، جو روانی جامعه را ملتهب می‌کند.
کد خبر: ۹۲۲۰۵۳۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر بهداشت استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: بیمارستان‌های منتخب استان آماده پذیرش موارد بیماری‌های شدید تنفسی هستند تا ارائه خدمات کنند همچنین شهرستان‌ها هم آمادگی دارند و هیچ بیمارستانی، حق عدم پذیرش بیماران را ندارد.

سیمین خیاط زاده افزود: اتاق مخصوص ایزوله در بیمارستان‌های اختصاصی ایجاد شده که بیماران به آنجا راهنمایی می‌شوند و در صورت تشخیص پزشک، در همان بیمارستان نگهداری می‌شوند.

او ادامه داد: اگر در مراحل بعدی، پذیرش بیشتری صورت گرفت، بیمارستان‌های دیگری نیز در نظر گفته شده که از آن‌ها برای ارائه خدمات کمک خواهیم گرفت.

این پزشک در ادامه گفت: مهم‌ترین توصیه به مردم این است که آرامش خود را حفظ کرده و موارد و نکات بهداشتی فردی را رعایت کنند، در جا‌هایی که جمعیت زیادی حضور دارند کمتر تردد کنند و برای کار‌های غیرضروری، در بیرون تردد نکرده و از دست دادن پیشگیری کرده و روبوسی نکنند و فاصله یک متری با دیگران به ویژه آن‌ها که علائم تنفسی دارند رعایت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها