مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در مدارس، میادین شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۰۵۶۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

جشن نیکوکاری از ۱۴ تا ۱۶ اسفند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود که این جشن، چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در مدارس استان، پنجشنبه ۱۵ اسفندماه در پایگاه‌ها و میادین اصلی شهر و جمعه ۱۶ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: حمایت رسانه‌ای و همه‌جانبه از جشن نیکوکاری یک ضرورت است و درصدد هستیم ضمن تأمین نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر، روحیه نشاط و همبستگی اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه را نیز افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: نیکوکاران اردبیلی بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال گذشته به نیازمندان استان کمک کرده بودند و با توجه به این‌که همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی به اقشار آسیب‌پذیر هستیم که امیدواریم در سال‌جاری نیز با حضور چشمگیر مردم در جشن نیکوکاری، کمک‌های بیشتری به نیازمندان انجام شود.

دشتی ادامه داد: اکنون درگیر جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان هستیم که لزوم یاری‌رسانی هر چه بیشتر به خانواده‌های بی‌بضاعت جامعه احساس می‌شود و در این راستا جشن نیکوکاری فرصتی استثنایی است تا در این شرایط سخت، بخش مهمی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه برطرف شود.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری صورت پذیرفته است و از تمامی نیکوکاران استان اردبیل در خواست می‌کنیم همیار کمیته امداد در حمایت و یاری نیازمندان باشند.

ارسال نظرات