خبرهای داغ:

بزرگ‌ترین بخش سرمایه گذاری هر جامعه، آموزش و پرورش/مهارت‌های عملی، نیاز امروز جامعه

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه بزرگ‌ترین بخش سرمایه گذاری هر جامعه در آموزش و پرورش است گفت: امروز شاهد آن هستیم که هنرستان‌ها مرکز تربیت کارگر ماهر می‌باشند و مهارت‌های عملی، نیاز امروز جامعه است!
کد خبر: ۹۲۲۰۵۷۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در دیدار مدیران هنرستان‌های شاهرود به همراه مسئولین آموزش و پرورش شاهرود با وی در روز مهندس از مشارکت و کمک جامعه فرهنگیان در برگزاری انتخابات تشکر کرد و گفت: آموزش و پرورش باردیگر متعهدانه و وظیفه شناسانه؛ فعالیت ارزشمندی در برگزاری انتخابات دوم اسفند داشته است.
فخری آموزش و پرورش را مجموعه‌ای بسیار فعال با سرمایه انسانی بزرگ و توانمند معرفی کرده و گفت: بزرگ‌ترین بخش سرمایه گذاری هر جامعه در آموزش و پرورش است.
وی خطاب به مدیران هنرستان‌های شاهرود بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که هنرستان‌ها مرکز تربیت کارگر ماهر (تکنسین) می‌باشند! و مهارت‌های عملی، نیاز امروز جامعه است!
وی که خود در هنرستان‌ها تحصیل نموده است و فارغ التحصیل رشته برق و الکترونیک است در چشم انداز آموزش در هنرستان‌ها افزود: با توجه به استعداد‌ها و علاقه‌های فردی هنرجویان لازم است کیفیت آموزش همواره از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد! و آن را همواره تقویت کنیم!
فرماندار شاهرود با بیان اینکه هنرستان‌های شاهرود نیازمند برنامه ریزی و تجهیزات هستند افزود: خوشبختانه از فضا‌های آموزشی و از نیرو‌های متخصص و هنرآموزان توانمندی برخوردار هستیم که می‌تواند با بروز رسانی و استاندارد سازی تجهیزات و برنامه ریزی به زمینه ارتقاء کیفیت آموزشی را فراهم کنیم!
وی پیشنهاد داد: بخشی از تجهیزات هنرستان‌ها با مشارکت خیرین مدرسه ساز تأمین شود.
سید محمد موسوی در این دیدار گفت: شاهرود در رشته‌های فنی و حرفه‌ای از شرایط خوبی برخوردار است! بطوریکه در استان از بیشترین رشد برخوردار هستیم.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ همچنین از تلاش‌های فرمانداری برای تجهیز و گسترش هنرستان‌های شاهرود تشکر کرد.
در پایان این دیدار که با حضور امام جمعه محترم حاج آقای امینی و سرهنگ کریمی (فرمانده محترم نیروی انتظامی) همراه شد به رسم یادبود؛ تابلوی ساخته شده توسط هنرآموز هنرمند هنرستان هفتم تیر به فرماندار شاهرود تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها