گلبرگ سرخ لاله ها در کوچه های شهر ما بوی شهادت می دهد

شهر قرچک دوباره بوی شهادت گرفت

شهید احمد توکلی سرباز مدافع وطن صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم قرچک تشییع شد و در آستان مقدس بی بی زبیده به شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک پیوست.
کد خبر: ۹۲۲۰۶۵۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار سپاه تهران خبرگزاری بسیج از قرچک،شهید احمد توکلی  فرزند برومند شهرستان قرچک که چند روز پیش در درگیری مسلحانه براثر اصابت تیر مستقیم گروهک تروریستی در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد با حضور پرشور مردم شهید پرور قرچک و مسئولان تشییع و تا خانه ابدی خود بدرقه شد. همچنین سردار گودرزی جانشین فرمانده مرزبانی ناجا، در این مراسم سخنرانی کرد.

 ما در کمال آرامش و امنیت سرگرم برگزاری انتخابات بودیم که جوانی برومند از دیار 15 خرداد  برای امنیت کشور در خون خود غلطید .

 احمد توکلی در حال خدمت مقدس سربازی در منطقه سراوان در پاسگاه هنگ مرزی جکیگور سیستان و بلوچستان در مقابل  تعدادی از اشرار مسلح که قصد ورود به کشور و ایجاد نا امنی را داشتند مقاومت کرده و اجازه نداد پاسگاه سقوط کند و در کنار استواریکم احمد رحمانی به شهادت رسید.

احمد توکلی کوچکسرایی ۲۰ ساله و تنها فرزند خانواده بود؛ پدر او فریدون توکلی از کارگران زحمت کش شهرداری در حالی که می توانست از حق قانونی خود برای خدمت تک فرزندش در استان محل سکونت استفاده کند ،هرگز این کار را نکرد.

ناله های پدرش که می گفت همین یک فرزند را بیشتر نداشت آتش به دلها می زد و مادرش می گفت:همیشه پسرم را به جوانی علی اکبر (ع)قسم می دادم و خداوند سرنوشت جوانم را مانند علی اکبر (ع)  رقم زد و من راضی هستم.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

خبرنگار:ف. خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار