نوجوان ورزشکار استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

پایمردی سردار شهید سلیمانی الگوی همه ورزشکاران و نسل نوجوان خواهد بود

نوجوان ورزشکار استان البرز با بیان اینکه مردم ایران به ویژه جامعه ورزش کشور قهرمانان واقعی خود فراموش نخواهند کرد و تا همیشه پاسدار خون شهدا خواهند بود، افزود: پایمردی سردار شهید سلیمانی الگوی همه ورزشکاران و نسل نوجوانان خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۲۰۶۸۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

به  گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد طاها نصرتی قهرمان مسابقات  تکواندوی کشور و عضو بسیج پایگاه راهیان قدس از حوزه بسیج 121 شهیدمهدی باکری در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: مسابقات کشوری با حضور 32 تیم  از سراسر کشور در شهر ارومیه برگزار شد که بنده بحمدلله توانستم مقام اول را کسب کنم و در بخش تیمی نیز رتبه دوم مسابقات را بدست آوردیم.

پایمردی سردار شهید سلیمانی الگوی همه ورزشکاران و نسل نوجوانان خواهد بود

وی افزود: اولین واصلی ترین مشوقین بنده پدر ومادر عزیز من بودندو در ادامه اساتید ومربیان  (استاد نیک خواه)گرانقدرم بودند که به بنده کمک کردند که به این پیروزی دست پیدا کنم.

قهرمان مسابقات  تکواندوی کشور با بیان اینکه مجموعه پایگاه و بسیج نیز خیلی باعث تقویت انگیزه من در مسابقات شدند افزود: در ادامه با سعی و تلاش فراوان در مسابقات انتخابی تیم ملی در اوایل اسفند ماه شرکت خواهم کرد و بتوانم پرچم عزیز کشورم را در میادین بین المللی با افتخار به اهتزاز در بیاورم.

نوجوان ورزشکار استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی واقعا یک مرد بزرگی بودند گفت: ایشان امنیت کشور را برقرار کردند و با ایثار واز خودگذشتگی فراوان  به کشور ماعزت و اقتدار بخشیدند.

محمد طاها نصرتی با بیان اینکه مردم ایران به ویژه جامعه ورزش کشور قهرمانان واقعی خود فراموش نخواهند کرد و تا همیشه پاسدار خون شهدا خواهند بود، خاطر نشان کرد: پایمردی سردار شهید سلیمانی الگوی همه ورزشکاران و نسل نوجوانان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار