"خلفی زاده" در نشست حلقه صالحین مربیان حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:انقلابی‌ترین کار زنان فرزند آوری است.
کد خبر: ۹۲۲۰۹۵۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حلقه مربیان صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد تشکیل گردید.
" خلفی زاده" در تشریح ویژگی‌های یک مربی یا سرگروه موفق با تاکید براهمیت خودساختگی قبل از فعالیت در زمینه کارتربیتی در بسیج، توانمندی را از دیگر ویژگی‌های مربی یا سرگروه موفق برشمرد و افزود: کار سرگروه یک کار ویژه‌ای است. کار سرگروه تربیت و اصلاح گری است در این راه می‌توان با برقراری ارتباط قوی با خداوند از نفوذ حربه‌های شیطان در امان بود.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "هدف از صالحین همان کادر سازی و تربیت سربازان امام زمان (عج) میباشد "اذعان داشت: مربی و سرگروه صالحین قبل از پرداختن به کار تربیتی باید کار ویژه تربیتی را روی خود انجام دهد.
مربی حلقه صالحین حوزه مهدیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مده الظله) نگاه ویژه‌ای به صالحین دارد تا جایی که ایشان فرمودند:" شما در صالحین کادر سازی کنید بنده هزینه اش را میدهم" افزود: مربیان و سرگروه‌ها باید کتب سیر مطالعاتی از جمله کتب شهید مطهری و کتب مقام معظم رهبری (مده الظله) را سرلوحه کار خود قرار دهند و هر سرگروه قبل از حضور در حلقه حتما باید ۳ ساعت مطالعه کافی داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به سفارشات آقای وافی در زمینه خانواده، اصلی‌ترین وظیفه زن را فرزند آوری بیان نمود و اذعان داشت: انقلابی‌ترین کار زنان در حال حاضر همین فرزند آوری است.
خلفی زاده در پایان با تاکید بر اینکه ما در مقابل قطره قطره خون شهیدان مسئول هستیم بر تربیت نیرو‌های تازه نفس و انقلابی سفارش نمود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات