بازدید استاندار از کوهرنگ و تخلیه 8روستای شهرستان

استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در شهرستان کوهرنگ، به مدیریت میدانی کاهش خطرات ناشی از سیلاب پرداخت.
کد خبر: ۹۲۲۰۹۷۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری برای مدیریت میدانی کاهش خطرات ناشی از سیلاب و آماده سازی امکانات و زیرساخت‌های کوهرنگ در برابر سیل احتمالی به عنوان فرمانده ستاد مدیریت بحران، در این شهرستان مستقر شد.

اقبال عباسی به همراه جمعی از مدیران عضو ستاد مدیریت بحران و سه تیم کاری، در شهرستان کوهرنگ تا پایان رفع خطرات سیلاب پیش رو مستقر خواهد بودند.

فرماندار کوهرنگ نیز با اشاره به خسارات سیل به اراضی کشاورزی در این شهرستان گفت: به هشت روستای در معرض خطر برای تخلیه ساکنان در این شهرستان اخطاریه های لازم صادر شده است.

هوشنگ مصطفوی افزود: روستاهای  نعل اشکنان، میان رودان، دره شیخ عالی، دهنو سفلی، محمودآباد و دزک سرچشمه از جمله روستاهای در معرض خطر شهرستان کوهرنگ است که تعدادی تخلیه و تعدادی دیگر با شدت گرفتن بارش‌ها ساکنان در مدارس، حسینیه ها و مساجد اسکان داده می شوند.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به اینکه هیچ حادثه جانی و مالی در پی بارش‌های سیل‌آسا در شهرستان کوهرنگ وجود نداشته است، افزود: بخش زیادی از اراضی کشاورزی، جاده‌های مواصلاتی و تعدادی از مزارع پرورش ماهی این شهرستان در سیلاب 24 گذشته دچار خسارت شده اند.

وی گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری به شهرستان کوهرنگ خودداری کنند و در صورت لزوم، تجهیزات ایمنی سفرهای زمستانه را به همراه داشته باشند.

فرماندار کوهرنگ افزود: تمامی محورهای مواصلاتی در این شهرستان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

مصطفوی با اشاره به حضور استاندار و تعدادی از مدیران کل و معاونان ستادی استاندار در این شهرستان برای رصد میدانی فعالیت های اعضای ستاد مدیریت بحران، گفت: هم اکنون تیم مدیریت بحران در بخش صمصامی مستقر است.

کوهرنگ از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار