حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی اظهار داشت: در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب‌تر از همه چیز است و لذا همه باید پای کار باشند و هیچکس نباید در این شرایط مسئولیت گریز باشد.
کد خبر: ۹۲۲۱۰۳۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مسئولان کمپین مقابله با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند کرونا اولویت اول است، اظهار داشت: در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب‌تر از همه چیز است و لذا همه باید پای کار باشند و هیچکس نباید در این شرایط مسئولیت گریز باشد.

حجت الاسلام لائینی با تاکید براینکه تمام دستگاه‌ها باید ذیل ستاد پیشگیری بیماری کرونا پای کار باشند، افزود: همه باید توصیه‌های ستاد را عمل کنند و تریبون نماز جمعه نیز در خدمت مقابله با این بیماری است زیرا این مسئله مهم به شمار می‌رود.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران علاوه بر بسیج دانشجویی تمامی تشکل‌های دانشجویی مثل انجمن اسلامی، کانون‌ها، بسیج اساتید، هیئت علمی‌ها و... باید پای کار بیایند تا با عزم همگانی با این بیماری مقابله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها