خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز با تاکید بر بیان مقام معظم رهبری گفت: دشمن زبون تا نابودی کامل از مردم سیلی ها و ضربات خواهد خورد.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۰۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در سپاه ویژه غدیر تبریز، در جمع بسیجیان این ناحیه افزود: سیلی های مردم ایران اسلامی، نابودی استکبار را رقم خواهد زد و شمارش معکوس برای نابودی او آغاز شده است.

وی با اشاره چهار سیلی اخیر مردم ولایتمدار ایران اسلامی بیان کرد: استکبار جهانی از ما چهار سیلی خورد . سیلی اول زمانی زده شد که با حضور میلیونی مردم، سردار دلها را تشییع کردیم و اتحاد و یکپارچگی خود را در معرض دید مردم دنیا قرار دادیم.

حجت الاسلام طالعی اظهار دادشت: سیلی دوم را با موشک های نقطه زن تولید داخل، به عین الاسد نواختیم و هیمنه نظامی دشمن را در منطقه شکستیم.

وی اضافه کرد: سیلی سوم با حضور مردم قهرمان و در شرایط بسیار بد آب و هوایی و در چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب و روز بیست و دوم بهمن به صورت ایادی نفاق و عناد زده شد.

حجت الاسلام طالعی افزود: ما در پای صندوق های رای با هزار ترفند و تبلیغات مسموم دشمن حاضر شدیم و با ضربتی دیگر تمام نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کردیم و این سیلی محکمتر از دیگر ضربات بود.

وی تاکید کرد: دشمن زبون تا نابودی کامل از این سیلی ها و ضربات خواهد خورد، همچنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: در برابر دشمن هم باید دفاع کنیم و هم ضربه بزنیم.

ارسال نظرات