سرپرست اداره کل گمرک بازرگان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مأموران شبکه بهداشت در گمرک بازرگان مستقر هستند.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۱۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

 صادق نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه تردد مسافری در گمرک بازرگان ماکو مسدود است اظهار کرد: در ترانزیت نیز ورود و پذیرش از سوی ایران وجود دارد، اما ورود به ترکیه مسدود است.

 وی تصریح کرد: بنابراین ورود و پذیرش از سوی کشور ترکیه به ایران وجود دارد و در بحث مسافری نیز، هر تبعه ترکیه‌ای و ایرانی می‌تواند به کشورهای خود تردد داشته باشد و پذیرش کامیون‌های ورودی به ایران ادامه دارد.

نامدار با اشاره به اینکه تصمیماتی در مبادی ورودی و خروجی برای تردد در زمان ایام نوروزی توسط جمهوری اسلامی ایران گرفته شده است بیان کرد: این در حالی است که طرف مقابل مرزش را بسته است.

 سرپرست اداره کل گمرک بازرگان با اشاره به وضعیت کنترل بیماری کرونا در مرز بازرگان ماکو گفت: خوشبختانه مأموران شبکه بهداشت در گمرک بازرگان مستقر بوده و حتی کامیون‌های ورودی را به طور کامل کنترل می‌کنند و در بحث ورود کامیون‌ها نیز مأموران در نقطه صفر مرزی  وضعیت رانندگان را به طور کامل مورد ارزیابی قرار داده  و سپس تأیید سلامت رانندگان اجازه ورود می‌دهند.

 وی با اشاره به تمهیدات قرنطینه انسانی با حضور مأموران اجرایی و شبکه بهداشت ماکو در گمرک بازرگان افزود: بنا بر اظهار مقامات ترکیه، در خصوص پذیرش اتباع ترکیه‌ای، خواهان اختصاص مکانی مناسب در سوی مرز کشور خود هستند تا پذیرش اتباع با کامیون انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات