خبرگزاری بسیج: معاون استاندارتهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه جلسه بررسی وضیعت کرونا در شهرستان گفت: هیچ مورد مثبتی از کرونا ویروس در شهرستان ری از سوی وزارت بهداشت اعلام نشده است.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۴۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری حسین توکلی کجانی معاون استاندارتهران  اظهار داشت: مراکز بهداشتی درمانی در سطح شهرستان آمادگی لازم برای اطلاع رسانی ،  پیشگیری و کنترل بیماری کرونا را دارند و تا کنون هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا در شهرستان ری از سوی وزارت بهداشت اعلام نشده است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه‌ جهت پیشگیری از شیوع این ویروس گفت: گندزدایی، کنترل ورود و خروج و سایر اقدامات لازم در مراکز جمعیتی پرتردد و محل مراجعه شهروندان  انجام شده و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)  در همین راستا عمده برنامه های این آستان را محدود کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه همه اقدامات مربوط به ویروس کرونا با هماهنگی شبکه بهداشت می بایست  انجام شود، افزود: اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی مردم در دستورکار همه دستگاه ها قرار گرفته است. 

توکلی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تهران  در شهرستان ری تصریح کرد: در بیمارستان های ری تمهیدات لازم برای پذیرش افراد مشکوک به ویروس کرونا اندیشیده شده است.

وی با اشاره به احتکار و گران فروشی برخی افراد سودجو بیان کرد: در پی افزایش تقاضای مردم برای خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده، دستگاه های مربوطه از جمله اداره صمت و تعزیرات حکومتی با افزایش واحد های گشت، اقدام به بازرسی مستمر از داروخانه ها ومراکز فروش  می‌ نمایند  و درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تذکرات و برخوردهای قاطع  انجام می شود.

معاون استاندارتهران در پایان با اشاره به اینکه کمیته ویژه ای هر روز در محل فرمانداری ری تشکیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم ضمن حفظ آرامش خود، توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و اخبار مربوطه را از وزارت بهداشت و منابع موثق پیگیری کنند.

ارسال نظرات