خبرهای داغ:
در جلسه شورای فرماندهی سپاه آبادان در خصوص ویروس کرونا و نحوه پیشگیری و مراقبت از آن مطرح شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۵۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان، جلسه شورای فرمانده با موضوع پیشگیری از بیماری کرونا با حضور اعضا ، فرماندهان حوزه ها و اقشار در سالن جلسات فرماندهی سپاه آبادان برگزار شد.
در آغاز جلسه مسئول درمانگاه امام رضا(ع) برادر پاسدار مدنی در خصوص ویروس کرونا توضیحاتی دادند.
ایشان افزود: این ویروس همانند ویروس آنفولانزا و سارس می باشد که تغییر ژنتیک یافته و خشن و سخت شده اما پیشگیری و درمان آن ممکن و آسان است.
وی افزود: برای اینکه به این بیماری دچار نشویم می بایست مسائل بهداشتی را با جدیت تمام رعایت کنیم.
مدنی در پایان افزود: بیماری کرونا بسیار سخت است اما با تغذیه مناسب و رعایت نکات بهداشتی قطعا این ویروس ریشه کن خواهد شد.
در ادامه برنامه سرهنگ احمدی فرمانده سپاه آبادان ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی افزود: الحمدلله طبق اخبار موثق اطلاع داریم که این ویروس تاکنون وارد خوزستان نشده است اما نباید با بی احتیاطی با این موضوع برخورد کنیم.
احمدی افزود: کلیه پرسنل موظفند اتاق خود را مرتب ضد عفونی کنند و در ارتباط با سایر افراد در محیط کار نکات بهداشتی را رعایت کنند.
ایشان افزود: ما پاسداران بدلیل گرم گرفتن، دست دادن و مصافحه با سایر افراد که خود به نوعی احترام به ارباب رجوع می باشد، باید این رفتار را تا اطلاع ثانوی که ویروس نابود شود، کنار بگذاریم.
در پایان احمدی در خصوص مراقبت شخصی افراد به مسئول درمانگاه دستور دادند تا بسته های بهداشتی برای کارکنان تهیه شود تا افراد در منزل نیز مراقب سلامت خود و خانواده باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها