نشست بصیرتی پایگاه ام هانی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

حجت الاسلام خوانساری: راه درمان مشکلاتی که گریبان گیر کشور است انتخاب نماینده اصلح است و دشمن نمی‌خواست که در انتخابات شرکت کنیم تا اصلح‌ها را انتخاب کنیم؛ چرا که نماینده ضعیف در مقابل آن‌ها سر خم می‌کند و گوشش به فرمان آن هاست.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۶۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: پایگاه ام هانی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد بعد از انتخابات مجلس با هدف ایجاد انگیزه در بسیجیان و نشان دادن کار بزرگ ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات از حجت الاسلام خوانساری جهت سخنرانی در مورد این مسئله در جمع بسیجیان این پایگاه و اقشار مردم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بعد از نماز مغرب برگزار کرد.
خوانساری گفت: تلاش دشمن این بود که از وضعیت کنونی که در ایران به وجود آمده در دل مردم ترس بیاندازد و مردم از ترسِ حفظ جانِ خود در انتخابات شرکت نکنند. خطاب به دشمن میگویم که اگر می‌خواهید فردایتان مثل امروزتان سیاه نباشد دست از سر جمهوری اسلامی بردارید؛ چون ملت ما هیچ گاه از دولت و نظام و، ولی فقیه دور نمی‌شوند.
وی ادامه داد: اندیشمندان کشور‌های غربی در مورد رهبر انقلاب می‌گوین که ما سال‌ها نقشه می‌کشیم، اما رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته تمام نقشه‌های ما را خراب می‌کند. دشمن خواست که نتیجه تلاش‌های خود را در انتخابات ببیند، ولی مردم با حضور گسترده خود باز هم نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند و این‌ها همه به برکت صحبت‌های رهبر عزیزمان است.
خوانساری در مورد هدف دشمن از شرکت نکردن مردم در انتخابات گفت:دشمن نمی‌خواست مردم در انتخابات شرکت کنند تا مجلس قوی نداشته باشیم؛ چون اگر مجلس قوی نداشته باشیم، دولت قوی نخواهیم داشت، مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد.
وی در آخر گفت:راه درمان مشکلاتی که گریبان گیر کشور است انتخاب نماینده اصلح است و دشمن نمی‌خواست که در انتخابات شرکت کنیم تا اصلح‌ها را انتخاب کنیم؛ چرا که نماینده ضعیف در مقابل آن‌ها سر خم می‌کند و گوشش به فرمان آن هاست.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار