مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

ورود تفکر بسیجی در همه عرصه ها رمز پیروزی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در تمامی عرصه ها را ورود اندیشه و تفکر بسیجی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۲۱۲۷۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در جمع بسیجیان پایگاه حضرت سیدالشهداء(ع) جلفا، اشاعه فرهنگ بسیج را مامورتی مهم دانست و گفت: پیشرفت های علمی جوانان در عرصه های علمی ثمره تفکر و اندیشه بسیج است و ورود اندیشه و تتتفکر بسیجی در تمام عرصه ها، رمز پیروزی و موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج نشات گرفته از حماسه عاشوراست تاکید کرد: فرهنگ عاشورا و نهضت حسینی، فرهنگ عزت و اقتدار و سربلندی است که این حماسه ها و ایثارگری ها همیشه سند سرافرازی و افتخار است.

حجت الاسلام صمددوخت اظهار داشت: بسیج رمز اقتدار ملت ایران در نبرد با استکبار است که دفاع هشت ساله ملت انقلابی ایران سند گویای این مطلب است و امروز فرهنگ بسیج رمز و راز تداوم انقلاب اسلامی و سربلندی ملت ایران است و نیروهای جان برکف بسیجی، قدرتمند و آگاه تر از هر زمان دیگری آماده حضور در همه عرصه های انقلاب هستند و حضور کارآمد و توانمند و مقتدرانه فرزندان راستین انقلاب اسلامی در میدان های سازندگی و عرصه های فرهنگی ، علمی ، اقتصادی و سیاسی تضمین کننده بقا و حیات انقلاب و استقلال کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان سخنان خود گفت: دشمنان اسلام برای از بین بردن باورها و ارزش های انقلاب اسلامی به سراغ فرهنگ ما رفته اند، فرهنگی که اساس و رکن اصلی انقلاب ماست ماباید فرهنگ اسلامی را تقویت کنیم و معرفت دینی را با عمق بیشتری تقویت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار