خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) خبر داد
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم از توزیع دومین محموله بسته‌های بهداشتی شامل ۱۰۰ هزار بسته از سوی سپاه استان در مناطق مشخص شده و کم برخوردار استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۲۸۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

«علی تقوایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: دومین مرحله توزیع بسته‌های بهداشتی پیشگیری از انتقال ویروس کرونا شامل ۱۰۰ هزار بسته، از ساعتی دیگر به همت سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در مناطق مشخص شده محدوده نواحی سه گانه بسیج قم و تعدادی از حوزه‌های مقاومت بسیج آغاز می‌شود.

وی افزود: بسته‌های مزبور شامل ۴ عدد ماسک، محلول ضد عفونی کننده و بروشور اطلاع رسانی می‌باشد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه شده و به کمک پایوران نواحی مقاومت سه گانه بسیج استان توزیع می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم ادامه داد: مسجد بقیةالله محله شهر قائم در محدوده ناحیه امام حسین (ع)، مسجد پیامبر اعظم (ص) در قلعه کامکار از محدوده ناحیه بسیج امام رضا (ع) و حسینیه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در پردیسان، جنب بیمارستان مادر، مکان‌های ثابتی است که توزیع بسته‌های بهداشتی در آن صورت می‌گیرد، ضمن آنکه سبزپوشان سپاه، با حضور خانه به خانه، این بسته‌ها را در منازل نیز تحویل خواهند داد.

تقوایی با اشاره به جزییات توزیع بسته‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: حوزه‌های ۱۱ تا ۱۷ بسیج در ناحیه امام رضا (ع)، حوزه‌های ۲ و ۶ در ناحیه امام حسین (ع) و حوزه‌های شهدای گمنام و مدافعان حرم در ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، مسئولیت توزیع خانه به خانه بسته‌های مزبور را بر عهده دارند.
 
وی یادآور شد: روز گذشته نیز ۴۶ هزار بسته بهداشتی پیشگیری از کرونا، در مناطق محدوده نواحی بسیج امام رضا (ع) و امام حسین (ع) توزیع شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها