خبرهای داغ:
مهندس بازوند استاندار کرمانشاه گفت : برای پیشگیری ومقابله با شیوع کرونا ویروس فضا ها و اماکن عمومی شهر ضد عفونی می شود.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۷۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه، بازوند در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهر داشت: همه دستگاه‌های اجرایی در تأمین اقلام بهداشتی برای مردم همکاری کنند.

وی افزود: شهرداری متولی بهداشت شهر است و باید نسبت به ضدعفونی اماکن عمومی شهر دغدغه داشته باشد؛ لذا  از همین امروز ضدعفونی اماکن عمومی را با همکاری ارتش و سپاه با اولویت مناطق حاشیه نشین شروع کند. 

استاندار کرمانشاه بیان داشت: نقش مشارکت مردم در شکست کرونا با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه‌های بهداشتی بسیار مهم است و از همه مردم توقع داریم با توجه به حس مسوولیت پذیری اجتماعی در حل این مشکل اهتمام جدی داشته باشند. 

وی با بیان اینکه «سمن‌ها» نقش مهمی در شرایط فعلی دارند، عنوان کرد: نقش سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند سبب تقویت مشارکت اجتماعی شود.

بازوند افزود: از همه زحمات کادر پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی که در صف اول مبارزه با کرونا حضور دارند و به عنوان ایثارگر نقشی موثر در شکست کرونا و کمک به مردم برعهده دارند، تشکر و تقدیر می‌کنم. 

استاندار کرمانشاه اطلاع رسانی دقیق و به موقع را حق طبیعی مردم دانشت و عنوان داشت: مردم همراه ما هستند و حق آگاهی از وضعیت فعلی میزان شیوع کرونا و اطلاعات لازم را در شهر دارند، بر این اساس همه آمار و واقعیت‌های موجود به صورت آنلاین به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی مشارکت مردم برای کنترل «ویروس» کرونا را مهم دانشت و اظهار کرد: برای شکست کرونا به مشارکت مردم نیاز داریم و در این مسیر همه شرایط را برای مردم تشریح و تبیین خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه در پایان، برای پیشگری از شیوع ویروس کرونا، گفت: برای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس فضاها و اماکن عمومی شهر ضدعفونی می‌شود.

ارسال نظرات