حجت الاسلام محمد تقی پور محمدی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در برخی مناطق کشور گفت: براساس نظر مراجع تقلید، تبعیت از دستورات متخصصان بهداشت، حجت شرعی برای جامعه است.
کد خبر: ۹۲۲۱۴۰۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: اگر مسوولان بهداشتی و درمانی کشور، مواردی را برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توصیه می کنند، همه باید به آنها عمل کنند.
وی ادامه داد: در برابر این بلای طبیعی که دامنگیر بسیاری از کشورهای جهان شده، رعایت موازین بهداشتی بیش از پیش ضروری و حیاتی است.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: در این راستا، با وجود مستحب بودن دید و بازدیدها، برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری باید از دست دادن و روبوسی کردن پرهیز کرد که این امر مورد تاکید مسوولان بهداشتی است.
وی گفت: اگر موازین بهداشتی در جامعه رعایت نشود، خدای ناکرده با وجود تلاش های پرسنل بهداشتی، بحران ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: از احتکار کالاهای بهداشتی نیز باید جلوگیری کرد و در صورت وقوع این امر، مسوولان مربوطه باید برخورد کنند.

وی همچنین با اشاره به حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای گفت: ملت بزرگ‌ایران با وجود تبلیغات منفی دشمنان، در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرشور و گسترده شرکت کردند.
وی اضافه کرد: منتخبان مردم در این انتخابات نیز علاوه بر وظایف کلان خود در زمینه قانون گذاری و نظارت، در رسیدگی و پیگیری مشکلات منطقه و حوزه انتخابیه تلاش و اهتمام کنند.

ارسال نظرات