استاندار زنجان از صداوسیمای مرکز زنجان بعنوان الگوی موفق ادارات اجرایی و شیوه مدیریت نام برد.
کد خبر: ۹۲۲۱۴۹۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فتح الله حقیقی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد ،با اشاره به تجربه کاری خود در 9  استان کشور تصریح کرد: امروز در استان زنجان مدیران توانمندی داریم که با وجود کمترین امکانات بالاترین خدمت رسانی و بهره وری را دارند که از آن جمله می توان به صداوسیما اشاره نمود که هم بهترین مدیر و هم بهترین عملکرد را داشته است .

 

نماینده عالی دولت در استان افزود: مجموعه صدا و سیمای استان در موضوعات مختلف بویژه اطلاع رسانی در خصوص یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل عمل نمود که بنده شخصا از گزارش خانمی که در نیمه های شب با تیم انتخاباتی راهی دورترین مناطق استان شد تشکر می کنم.

 

 حقیقی با اشاره به وضعیت فعلی مرکز افزود: با نگاه اجمالی به سایر مراکز صدا و سیما مشهود است که امکانات فعلی درخور این حجم کار نیست و رسانه استانی در کمترین وضع بهره مندی از منابع و امکانات در حال ایفای این نقش مهم اطلاع رسانی است.

 

وی با اشاره به تجلیل هیات دولت از صداوسیمای استان زنجان در فروردین ماه سال جاری اظهار داشت : عملکرد صداوسیمای مرکز زنجان در برهه های مختلف تحسین مسئولان کشوری را نیز در پی داشته است به طوری که در فروردین ماه به عنوان صداوسیمای موفق بین استانها اعلام شد .

ارسال نظرات