خبرهای داغ:
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:

۶۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در قم بستری شدند

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا (ع) و علی ابن ابیطالب (ع) قم بستری شدند.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۱۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ابرازه، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کمتر از ۲۰ بیمار در استان به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: از ۳۰ بهمن تا ساعت ۸ صبح امروز دهم اسفندماه ۶۵۲ نفر در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا (ع) و علی ابن ابیطالب (ع) قم بستری شدند.

وی به فرایند درمان بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در قم پرداخت و افزود: این بیماران طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت تحت درمان دارویی قرار می‌گیرند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان با ابراز امیدواری از راه اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: امیدواریم با مساعدت بیشتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا قبل از سال جدید این بیمارستان راه اندازی شود.

دکتر ابرازه بیان کرد: از مردم خواهش می‌کنم که در منازل بمانند و متاسفانه مردم هنوز این موضوع را جدی نمی‌گیرند هر چه تخت اضافه می‌کنیم و دارو و وسائل محافظتی توزیع می‌کنیم، باز هم شاهد هستیم که مردم در خیابان‌ها حضور دارند.

وی افزود: کمبود تخت در استان داریم و تنها راهی که باید به آن توجه شود طبق پروتکل who و متخصصان، قرنطینه خانگی است و مردم باید در خانه بمانند.

انتهای پیام
ارسال نظرات