خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از ارتقاء مرکز جراحی محدود جوادالائمه (ع) به بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی خبر داد و گفت: به‌زودی این بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۳۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از ارتقاء مرکز جراحی محدود جوادالائمه (ع) به بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی خبر داد و گفت: تمامی مجوزهای لازم اخذ شده که با تکمیل پروژه به‌زودی این بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به سفر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خراسان‌شمالی و تعهدات این سفر اظهار داشت: در سفر سردار سلامی به خراسان شمالی که برکات فراوانی هم برای مردم استان و هم برای بسیج داشت، 35 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف جهت اجرای پروژه‌های سپاه تخصیص داده شد که تاکنون 11 میلیارد تومان آن به استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل جاده پیربز به بجنورد پیش‌بینی شده است، افزود: سپاه پاسداران خود را موظف کرده که اقدامات مربوط به ابنیه و پل جاده پیربز به بجنورد را انجام دهد که تا این لحظه 50 درصد اعتبار اجرای این پروژه از محل اعتبارات سفر سردار سلامی به استان ابلاغ شده و پس از فروردین ماه سال آتی، عملیات اجرایی این پروژه توسط قرارگاه خاتم که مجری پروژه است شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از ارتقا مرکز جراحی محدود جوادالائمه (ع) به بیمارستان 64 تخت‌خوابی خبر داد و بیان داشت: تمامی مجوزهای لازم جهت ارتقا مرکز جراحی محدود به بیمارستان 64 تخت‌خوابی اخذ شده و هم اکنون این پروژه از پیشرفت فیزیکی 70 درصد برخوردار است ضمن اینکه در سفر اخیر نماینده رهبری به خراسان شمالی قول تجهیز 10 میلیارد تومانی این بیمارستان از دفتر مقام معظم رهبری گرفته شد.

سردار چمن با اشاره به احداث بزرگترین مجموعه آبی استان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در سفر سردار سلامی به خراسان شمالی چهار میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه بزرگترین مجموعه آبی استان تخصیص داده شد که هم‌ اکنون 100 درصد این مبلغ به استان ابلاغ شده است.

وی  اضافه کرد: به زودی مردم خراسان‌شمالی از بزرگترین مجموعه آبی استان با زیربنای 4600 متر بهره خواهند برد که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه 90 درصد است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار