رئیس سازمان بسیج کارگری استان البرز در گفتگو با «بسیج» خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج کارگری استان البرز گفت: پیگیری ویژه جهت رفع نیازهای واحدهای تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده استان البرز در طی چند روز اخیر انجام شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۸۳۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار مهران طیران رئیس سازمان بسیج کارگری استان البرز در گفتگو با بسیج اظهار داشت: ما در بسیج کارگری برای مباره با بیماری کرونا اقداماتی را در دستور کار قراره ایم، از جمله این ها می توان به شناسایی واحدهای صنعتی تولید اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان البرز با بیان اینکه در این میان 15 شرکت فعال تولید ژل ضدعفونی کننده دست شناسای شد، افزود: همچنین 7 شرکت فعال تولید کننده دستکش در استان وجود دارد که اقلام مورد نیاز استان و کشور را تأمین می کنند.

پاسدار طیران با بیان اینکه موفق به شناسایی واحد فعال صنعتی تولید ماسک در البرز نشدیم، اضافه کرد: یک کارخانه فعال تولید مواد اولیه در اشتهارد شناسایی شد.

وی ادامه داد: با همکاری و ارتباط با صنعت و معدن استان البرز، این شرکت ها فراخوان شد و توصیه بر استمرار و افزایش تولید در سه شیفت کاری انجام گردید تا نیاز مردم استان را تأمین کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه استان البرز تولید الکل ندارد با استان خوزستان هماهنگی و رایزنی شد تا با نظارت بسیج کارگری الکل به استان البرز ارسال کنند.

به گفته مسئول بسیج کارگری سپاه استان البرز چند مورد از این کارخانه ها که کمبود نیرو داشتند از کمک گروه های جهادی دانشجویی استفاده شده است تا تولیدات به صورت مستمر و بدون وقفه انجام شود.

ارسال نظرات