پهلوانی که آسمانی شد

پیام تسلیت سازمان ورزش بسیج مستضعفین برای درگذشت سیامند رحمان

پهلوانان نمی میرند.
کد خبر: ۹۲۲۱۹۶۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

 

 

 

 

 

 

 

سازمان ورزش بسیج مستضعفین در گذشت ناگهانی سیامند رحمان قهرمان با اخلاق و انقلابی پاراوزنه جهان و پاراالمپیک را تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج : مهدی میر جلیلی مسئول سازمان ورزش بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت این ورزشکار با اخلاق و ولایت مدار را از طرف جامعه ورزش بسیج به خانواده ، دوستداران و جامعه ورزشی  کشور تسلیت گفت .

متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

انا لله و انا الیه راجعون .

با نهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت سیامند رحمان ، قهرمان پاراوزنه برداری کشور و جهان ، پهلوانی با اخلاق و ولایت مدار که آوازه او بارها چشم جهانیان را خیره و باعث به اهتزاز در آمدن پرچم  پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت های مختلف جهانی شده بود دلهای ما را باری دیگر اندوهگین نمود . از خصوصیات بارز این پهلوان روحیه مردم داری ،اخلاق مداری ، میهن دوستی ، تکیه بر توان خدادادی و استفاده از فرصت ها در مقابل ضعفها و کاستیها بود که یاد آور رشادت ها و جانفاشنی های مردم غیور اشنویه در 8 سال دفاع مقدس را در ذهن هر آزاده ای تداعی می نمود.

جامعه ورزش بسیج این ضایعه را به خانواده محترم این مرحوم و جامعه ورزشی و ملت شریف ایران علی الخصوص مردم ولایت مدار اشنویه  تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیز سفر کرده رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت می نماید.

 

پایان پیام //.

 

ارسال نظرات