خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد:

۲۵ اسفند، ماسک هایی که برداشته شد!!!

امروز در میدان نبرد همان ها را دیدیم، ترامپ دارو را برای رسیدن به بیماران ایرانی تحریم می کند، اتحادیه اروپا و سه کشور اینستکس یا ارباب کدخدا پرستان مواد ضدعفونی کننده را به ایران ندادند. اما معتقدیم دست غیبی این انقلاب و مردمش را نجات می دهد، همان طور که موشک ندادند و موشک زدند امروز نوبت خوردنشان است!
کد خبر: ۹۲۲۳۶۸۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

امروز ماسک و دستکش و ماده ضد عفونی کننده در اولویت بهداشت عمومی و فردی قرار دارد، عملیات والفجر۱۰با آزادسازی شهرخرمال و حلبچه همراه شد، استقبال بی نظیر کردها از نیروهای ایرانی و سقوط حلبچه سبب شد، صدام دستورات لازم را به علی حسن المجید پسرعمویش صادرکند.


علی شیمیای دستور بمباران حلبچه را صادر و بیش از ۵۰۰۰نفر شهید شدند، فرماندهان ماسک ها را به صورت سربازان و مردم عادی می زدند. ماسک برای همه نبود، احتکار هم معنی نداشت اما گرگ مهربان یا طایفه ۵بعلاوه یک بمب دادند ماسک ندادند.


امروز در میدان نبرد همان ها را دیدیم، ترامپ دارو را برای رسیدن به بیماران ایرانی تحریم می کند، اتحادیه اروپا و سه کشور اینستکس یا ارباب کدخدا پرستان مواد ضدعفونی کننده را به ایران ندادند. اما معتقدیم دست غیبی این انقلاب و مردمش را نجات می دهد، همان طور که موشک ندادند و موشک زدند امروز نوبت خوردنشان است!

در گذر از بحران کرونا دارو و مواد ضدعفونی ندادند تا تاریخ بنویسد این جماعت وحشی تر از حیوان هستند، روزی داروهایی را خواهیم ساخت که همانند موشک بر سر این جماعت فرود آید، هرکس حرف از تعامل سازنده با این جماعت زد، خریت را بنامش ثبت کنیم.

حلبچه امروز در خانه های ماست، در بیمارستانها،محتکرین با مشت قاضی القضات زمین گیر شدند.صحنه های والفجر ۱۰ دوباره تکرار شد، مردم با پشتیبانی بی نظیر خود به میدان آمدند، پرستاران و پزشکان در این راه شهید می دهند، تاریخ ثابت کرد مردمان ما برتر از ملت حجاز و کوفه در عهد رسول الله هستند، انقلاب در قلب و فکر جوانان و مردم نهادینه شده است.

در شرایط بحران نق زدن معنی ندارد! انتقاد با راه حل بدهیم، در مناطق محروم به فکر مردم باشیم، سخنان روشنفکری و آیه یاس خواندن نشانه دلسوزی نیست، هرکس بتواند خود و خانواده اش را مدیریت کند.چند نفر را با خود همراه کند کار بزرگی انجام داده است. داستان نبرد در خانه هاست، ذلیل نشد ملتی مگر اینکه در خانه خودش با دشمنش جنگید، پیاده نظام بی بی سی و من و تو نشویم، ناخواسته در دام آنها نیفتیم. در هر بحران برای کوبیدن دین و اعتقادات پیشقدم نباشیم، مدیران را مورد نقد قرار دهیم راه حل هم ارایه تا کمک حال آنها باشیم.

در برهه ای از جنگ ۸ ساله امام فرمود اولویت اول کشور جنگ است، امروز با بحران کرونا اولویت کشور برای نبرد بیولوژیک می باشد.ضعف و کم کاری درخصوص کرونا بوده اما حرکت به سمت تقابل با نوع مدیریت در بحران خود افزایش زیان در بحران است.

بیمارستانها تمام وقت با کادر درمانی تلاش می کنند، مردم به پشتیبانی آمدند، رسانه ها و خبرنگاران در حد توان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دارند. هرچه باشد اینجا ایران است، حادثه ها مردم را متحدتر می کند، هیچگاه کرونا ایران را زمین گیر نخواهد کرد بلکه کرونا را نابود می کنیم، با تکیه بر علم پزشکان و همیاری مردم به سمت جشن پیروزی خواهیم رفت.

هزاران عیب و ناکارآمدی بر وضعیت بهداشت درمان هست اما در بحران کرونا نمایی زیبا از دفاع مقدس را یافتیم، فرماندهان والفجر ۱۰در قالب پزشکان و پرستاران ظاهر شدند، همه ترک خانواده و آسایش کردند تا امید و زندگی را جاری سازند.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار