سیدمسعود عظیمی گفت: دو واحد در زمینه تولید مواد ضدعفونی‌ دارند به داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها محصول ارائه می‌دهند و 10 واحد نیز در مجوز گرفته‌‌اند.
کد خبر: ۹۲۲۳۸۲۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سید مسعود عظیمی درباره فعالیت واحدهای تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی در یزد، گفت: تا قبل از این هیچ مجموعه‌ای جهت تولید ماسک در استان یزد نداشتیم، اما با حمایتی که استانداری کرده است دو واحد اعلام آمادگی کرده‌اند که به سرعت می‌توانند نسبت به این وظیفه ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: این دو واحد کارشان را شروع کرده‌اند اما اینکه کی به تولید برسند، طبیعی است که قدری زمان می‌برد، بالاخره باید دستگاه بخرند و مواد اولیه تهیه کنند چون آمادگی این کار را نداشته‌اند اما پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال واحد تولید ماسک در یزد راه‌اندازی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ‌یزد اضافه کرد: این مجموعه‌ها کارشان چیزی دیگر است اما با توجه به مسئولیت اجتماعی که داشته‌اند، در زمینه تولید ماسک ورود کرده‌اند.

عظیمی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده فعال شده‌اند که در حال حاضر نانوکیمیا دارد به خوبی کار می‌کند و مواد مورد نیاز را تأمین می‌کند.

وی عنوان کرد: دو واحد در زمینه تولید مواد ضدعفونی‌ کننده دارند به داروخانه‌ها و کالاهای پزشکی و بیمارستان‌ها محصول ارائه می‌دهند و حدود 10 واحد نیز در این زمینه مجوز گرفته‌‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات