سعید زعفری هشجین
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی در گفتگو با بسیج :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی گفت: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برای ضدعفونی و تولید ماسک در سطح شهرستان پای کار هستند.
کد خبر: ۹۲۲۵۲۹۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

بسیجیان شهرستان گرمی برای ضدعفونی و تولید ماسک پای کار هستند

طاهر رحیمی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان، برای دومین بار عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر گرمی به همت یگان جنگ نوین تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان انجام شد.

وی افزود: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برای ضدعفونی و تولید ماسک در سطح شهرستان پای کار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی تصریح کرد: در سطح شهرستان ۷ کارگاه تولید ماسک به همت بسیج سازندگی شهرستان با تمام توان برای تامین ماسک بهداشتی مردم شهرستان در حال فعالیت است.

وی از توزیع بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک در سطح شهرستان خبر داد و تشریح کرد: ماسک‌های تولیدی در پایگاه‌ها، حوزه‌ها، داروخانه و کارخانجات در بین مردم شهرستان توزیع شده و این فرایند همچنان ادامه دارد.

رحیمی بیان کرد: مردم  فهیم شهرستان نیز با رعایت  اصول و موارد بهداشتی و ماندن در خانه، مسؤولان شهری و خادمان خود را در بسیج و سپاه برای مقابله با ویروس کرونا یاری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه گرمی خبر داد و گفت: جلسات این قرارگاه به‌طور منظم برگزار و تصمیمات لازم برای اقدامات بعدی در سپاه و بسیج شهرستان اتخاذ می‌شود.

ارسال نظرات