یادداشت رئیس مرکز نشر ارزش‌های ماندگار مدافعین سلامت:
امروز دشمن با تخریب و تحریف و توهین به مقدسات و هجمه به افتخارات ملت ایران به صحنه آمده و مزدورانش را به خدمت گرفته است، در این مصاف اساتید بسیجی جهاد روایتگری به راه می‌اندازند.
کد خبر: ۹۲۲۵۳۰۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در یادداشت دکتر علی مرادزاده رئیس مرکز نشر ارزش‌های ماندگار مدافعین سلامت سازمان بسیج اساتید کشور آمده است:
 
جنگ روایت‌ها و جنگ تصویرگری

چند وقتی است که صدای طبل جنگ روایت‌ها از گذشته و حال انقلاب اسلامی و نقاط عطف آن به گوش می رسد.

 صحنه تقابل جدید تلاش می‌کند ناتوانی و ناکارآمدی انقلاب را در برابر شیطان بزرگ القا کنند. کسانی که خود را باخته‌اند اینک می‌خواهند نظام پرافتخار و سربلند را بازنده معرفی کنند. دشمن با تخریب و تحریف و توهین به مقدسات و هجمه به افتخارات ملت ایران به صحنه آمده و مزدورانش را به خدمت گرفته است. در این مصاف اساتید بسیجی جهاد روایتگری به راه می‌اندازند.

آنان روایت صادقانه و حقیقی از برتری جبهه جهانی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت منطقه‌ای بر جبهه بی آبروی استکبار و ضدمقاومت را به تصویر می کشند.

قدرت‌های بدنامی که نمی توانند در سایه انفجار نور انقلاب اسلامی درخششی داشته باشند اینک آب را گل آلود می کنند. عملیات روانی به راه انداخته اند. ویروس پراکنی می کنند تا ضعف خود را بپوشانند و قوت‌های انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند تا شاید بتوانند خراشی بر چهره نورانی انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی بکشند و سرعت‌گیری در مسیر حرکت پرشتاب انقلاب ایجاد کنند.

به هوش باشیم و به آینده درخشان انقلاب امیدوارتر باشیم که خدا با ماست.

 آینده از آن مومنان است.

 

علی مرادزاده

رئیس مرکز نشر ارزش‌های ماندگار مدافعین سلامت

ارسال نظرات