سعید زعفری هشجین
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با بسیج :
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی اردبیل برای تامین اقلام مورد نیاز مردم برای مقابله با بحران کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۶۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

ظرفیت بسیج سازندگی اردبیل برای تامین اقلام مورد نیاز مقابله با بحران کرونا به‌کار گرفته می‌شود

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار داشت: با هدف کسب رضایت خداوند و ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی‌ها در حال حاضر روزانه 60 هزار ماسک در 45 کارگاه تولیدی بسیج سازندگی اردبیل تولید می‌شود تا مردم بتوانند نیازهای خود را به راحتی تامین کنند.

وی با اشاره به این که تعدادی از کارگاه‌ها نیز زیرنظر این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند بیان کرد: درصدد هستیم تا در راستای برطرف‌سازی شرایط بحرانی اقدامات لازم را انجام داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: بسیج و سپاه همیشه در شرایط بحرانی و حساس در کنار مردم بوده و خواهد بود و هم‌اکنون نیز تمام قد برای خدمت‌رسانی به مردم آماده است تا بتوانیم در کنار همدیگر و با همدلی و وحدت کرونا را شکست دهیم.

پیرجاهد تصریح کرد: اقداماتی همچون ضدعفونی و گندزدایی نیز توسط سپاه در سطح استان در حال انجام است و در تلاش هستیم با تلاش‌های انجام یافته توسط جهادگران در مناطق روستایی و شهری به تمامی اهداف خود در امر پاکسازی سطح استان دست یابیم.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی شبانه‌روز بدون هیچ چشم‌داشتی در حال ارائه خدمات مطلوب به مردم هستند و در این زمینه اقدامات بی‌شائبه این گروه‌ةا شایسته تقدیر و قدردانی است.

ارسال نظرات