فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان از اهداء جهیزیه به ۳۵ نو عروس دهگلانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۸۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری  بسیج از کردستان، با حضور فرمانده سپاه دهگلان و مسئولان ۳۵ فقره جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اهداء شد.


با توجه به اینکه کمک به محرومان و مستضعفان همواره در کلام امام خمینی (ره) مورد تاکید بوده است تا جایی که این قشر جامعه را، ولی نعمت خود می‌داند.


یکی از آرمان‌ها و خواست‌های امام خمینی (ره) حمایت از مستضعفین، رفع فقر و تبعیض و در نهایت برپایی عدالت اجتماعی بود، بنابراین هر کسی که صحبت‌های امام را دنبال کرده باشد به خوبی به این نتیجه می‌رسد که یکی از تاکیدات ایشان کمک به محرومان و حمایت از مستضعفین و پابرهنگان بوده است؛ این تاکید به اندازه‌ای بوده که از امام به عنوان پناهگاه مستضعفان جهان یاد می‌شود.

در بیشتر جوامع در خدمت به مستضعفان و تهی دستان کمتر توجه می‌شود، اما در حکومت اسلامی به این امر مهم بسیار تاکید شده تا جایی که سپاه پاسداران در زمان جنگ در زمینه حراست و پاسداری خادمان مردم و در زمان صلح به عمران و آبادانی و خدمت به محرومان و مستضعان پرداخته است.


در همین راستا و به پیروی از دستورات اسلامی مبنی برحمایت از محرومان و مستضعفان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان دهگلان در این زمینه اقدامات موثری چه در زمینه احداث خانه محروم، ساخت مسجد، خانه عالم و کمک به محرومان نموده است.


سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار ما از اهداء ۳۵ فقره جهیزیه به نوعروسان دهگلانی خبر داد.


وی عزت بخشیدن به قشر نیازمند جامعه را یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز سپاه همه راهبرد‌های اساسی خود را بر اساس مردمداری و محرومیت زدایی برنامه ریزی کرده است


فرمانده سپاه دهگلان گفت: هر سری جهیزیه شامل یک دستگاه ماشین لباسشوی، تلویزیون، اجاق گاز و دو تخته فرش می‌باشد که امروز با حضورمسئولان شهرستان دهگلان راهی روستا‌ها و به نوعروسان تحویل داده شد.

وی اظهار داشت: رضایت خدا و مردم باید سرلوحه و الگوی مدیران قرار گیرد تا در این زمینه تلاش کرده و خدمت به مردم را توفیق الهی تلقی کنند.


امانی بیان داشت: امروز سپاه همه راهبرد‌های اساسی خود را بر اساس مردمداری و محرومیت‌زدایی برنامه‌ریزی و دنبال می‌کند و تمام تلاش ما بر این است که زوج‌های جوان بتوانند راهی خانه بخت شوند و برای تامین جهیزیه با مشکل مواجه نشوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات