یزخدمت جهادی تخصصی با حضور مدیرعامل شرکت نوش آفرین با مدیرکل محترم اقتصاد دارایی استان سمنان در خصوص مباحث مالیاتی شرکت مذکور و تعویق اقساط بانکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۹۱۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

به گزارش سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج، میزخدمت جهادی تخصصی با حضور مدیرعامل شرکت نوش آفرین و ریاست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با مدیرکل محترم سازمان تعاون روستایی استان سمنان در خصوص جذب سرمایه گذاری برگزار شد.
در این میزخدمت که به دعوت مدیر کل سازمان تعاون روستایی صورت گرفت موارد درخواستی شرکت نوش آفرین مطرح گردید. از جمله درخواست های این شرکت کمک به تامین مواد اولیه (تامین کنسانتره میوه) می باشد.
آقای دهرویه ریاست سازمان بسیج کارمندان در این نشست اعلام داشتند محصولات کشاورزی درجه یک در استان سمنان تولید می شود و ارقامی همچون زردآلو ، انگور ، گردو ، سیب بخش هایی از مهمترین تولیدات محصولات کشاورزی است .
ایشان با اهمیت داشتن استفاده از محصولات باغی در استان بیان داشتند سازمان بسیج مهندسین کشاورزی با استفاده از کارشناسان خبره توانمندی ظرفیت سنجی شرکت فوق را داشته تا زمینه تفاهم و همکاری را برگزار نماید.
در انتهای این دیدار مقرر گرید در سال 99با هماهنگی سازمان بسیج کارمندان یک نشست تخصصی فی ما بین سازمان تعاون روستایی ، بسیج مهندسین کشاورزی برگزار و موانع و نیاز شرکت برطرف گردد.

ارسال نظرات