سرهنگ حجت اله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:ماندگاری و پویایی بسیج در تعامل صحیح و مخلصانه با مردم است اگر جهت گیری و اعمال ما درست باشد می توانیم در تمدن سازی اسلامی موثر باشیم..
کد خبر: ۹۲۲۵۹۷۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه، سرهنگ حجت اله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:ماندگاری و پویایی بسیج در تعامل صحیح و مخلصانه با مردم است اگر جهت گیری و اعمال ما درست باشد می توانیم در تمدن سازی اسلامی موثر باشیم.
وی افزود: طبق تصمیمی که به همراه مسئولان گرفته شد تا ۱۵ فروردین مراکز تجاری و بازارها تعطیل است ، میزان خطر شیوع بیماری کرونا حتی برای ورزشکاران نگران کننده است .
فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد:در زمینه بیماری کرونا هم بسیجیان در کنار مردم حاضر بوده و به ضدعفونی کردن محل های مختلف شهر پرداختند و این روند ادامه دارد و تهدیدات را تا توانستیم به فرصت تبدیل کردیم و به قولی در تهدیدات ، میزان فرصت ها بیشتر از شرایط عادی است.
وی ادامه داد:بازخوردگیری از نتیجه اعمال و پذیرفتن نقدها موجب پیشرفت می شود باید با خیرخواهی همدیگر را نقد و دعا کرد ، معنویت و اخلاص اصل کارانقلابی است.
سرهنگ دستجانی با اشاره به حوادث سال 1398بیان کرد: در ابتدای سال شاهد نزولات خوب باران بودیم که در بعضی شهرها موجب سیل شد ولی به همت گروه های جهادی و وحدت مردم رسیدگی شد.
وی ادامه داد: شاهد قرار گرفتن سپاه در لیست گروه های تروریستی بودیم ولی مردم در صحنه حاضر شدند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند ، شاهد حمله تروریستی به مجلس و پاسخ محکم موشکی بودیم ، در ماه های اخیر هم شاهد ترور شهید حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای خبیث بودیم که پادگان نظامی آمریکا برای اولین بار پس از دهه ها ابرقدرتی توسط سپاه موشک باران شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: در این هفته چهارشنبه سوری داریم که باید مردم عزیز بدانند تحت های مراکز درمانی به بیماری کرونا اختصاص یافته است و اگر کمترین احتمال آسیب باشد باید در خانه بمانند چون در اثر آسیب مجبور هستند به مراکز درمانی مراجعه کنند که ریسک ابتلا به کرونا بالا می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات