خبرهای داغ:
قاضی امور فوری در «نبطیه» لبنان دستور ممنوع الخروجی عامر الفاخوری را به مدت ۲ ماده صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۰۸۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری العهد «احمد مزهر» قاضی امور فوری در نبطیه روز گذشته اعلام کرد «عامر الفاخوری» جاسوس رژیم صهیونیستی معروف به «قصاب الخیام» که دو روز قبل با حکم دادگاه نظامی لبنان آزاد شده بود٬ از این تاریخ به مدت 2 ماه ممنوع‌الخروج بوده و اجازه سفر هوایی یا دریایی و یا زمینی به خارج از خاک لبنان را ندارد.

در این دستور آمده که قاضی امور فوری در نبطیه در تاریخ 17 مارس 2020 بنا به درخواست جمعی از حقوقدانان و وکلا٬ عامر الفاخوری را ممنوع الخروج کرد٬ ادله این افراد برای درخواست ممنوع‌الخروجی الفاخوری٬ ارتکاب وی به جنایت‌هایی همچون قتل و شکنجه اسرای اردوگاه الخیام است. همچنین بیم آن وجود دارد که در صورت خروج این جاسوس از کشور٬ دستگاه قضایی لبنان دیگر امکان پیگرد قانونی و جنایی او را نداشته باشد.

بنابراین قاضی امور فوری نبطیه با استناد به قانون آیین دادرسی مدنی لبنان دستور ممنوع ‌الخروجی عامر الفاخوری و مادرش را به مدت 2 ماه صادر کرد.

به گزارش تسنیم، دو روز قبل دادگاه نظامی لبنان تحت فشار آمریکا حکم آزادی عامر الفاخوری را صادر کرد که سبب خشم لبنانی‌ها شد و واکنش‌های زیادی در پی داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها