خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به شرایط شیوع کرونا گفت: سپاه پاسداران همچون سایر صحنه‌های سخت پیش آمده در گذشته، با احساس وظیفه نسبت به یاری مردم، آماده هرگونه پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان استان است.
کد خبر: ۹۲۲۶۱۲۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در نشست قرارگاه استانی مبارزه با كرونا گفت: امروز در مبارزه با کرونا، حوزه سلامت در خط مقدم قرار دارد و سپاه پاسداران نیز همچون سایر صحنه‌های سخت پیش آمده در گذشته، با احساس وظیفه نسبت به یاری مردم، آماده هرگونه پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان استان است.

وی با بیان ظرفیت‌های اقشار ۲۲ گانه مردمی سپاه، نظیر بسیج محلات، دانشجویی، ادارات، اصناف و کارخانجات، اساتید، جامعه پزشکی و مهندسی، بخشی از اقدام‌های صورت پذیرفته در راستای مبارزه با کرونا، توسط نیروهای بسیجی و سپاهی از جمله مبارزه با احتکار مواد و تجهیزات حفاظت فردی اشاره کرد.

علی محمد محمدی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس نیز با بیان شکل‌گیری قرارگاه زیستی در سپاه پاسداران و همچنین آمار قابل توجه ماسک، الکل و سایر موارد مکشوفه توسط واحد اطلاعات سپاه گفت: بسته‌های بهداشتی ویژه پیشگیری از کرونا با هماهنگی و نظارت حوزه بهداشت و درمان تهیه و در بین هم‌استانی‌ها توزیع شد.

وی افزود: اقدام دیگر سپاه فجر فارس، تهیه و توزیع چهار هزار بسته معیشتی،  میان اقشار آسیبدیده اقتصادی در جریان شیوع بیماری کرونا است.

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس همچنین از آمادگی سپاه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در غربالگری و قرنطینه برای مقابله با شیوع كرونا خبر داد.

استفاده از ظرفیت سپاه در بحث غربالگری و قرنطینه‌های خانگی

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز در این نشست با تشکر از همکاری‌های مؤثر سپاه فجر استان به‌ویژه در مبارزه با کرونا و تأکید بر استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در امر غربالگری فعال و قرنطینه‌های خانگی، گفت: در صورت نیاز، برای نظارت بر داروخانه‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی نیز از یاری و همکاری بسیج و سپاه، بهره می‌بریم.

وی همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در مبارزه با ویروس کرونا در استان، ارائه خدمات به مبتلایان، توزیع ملزومات پزشکی، مراکز ارائه خدمات به افراد مشکوک به ویروس کرونا توضیحاتی ارائه داد.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها