در یادداشت عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس مطرح شد:
دکتر مجتبی زارعی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در یادداشتی با انتقاد از عملکرد وزیر ارتباطات آورده است: آقای جهرمی! سهم تو در کارزار ائتلاف ویروس های لندنی، عربی، عبری، آمریکایی و زیستی چیست؟
کد خبر: ۹۲۲۶۳۰۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در یادداشت این استاد دانشگاه آمده است:

 

چرا وزیر ارتباطات پای کار نیست؟

در این روزهای سخت ایرانیان، وزیر ارتباطات چکار می کند؟

او در حساس ترین روزهای کاری دولت با انتشار نمایی از درگیری شدید خود با بازی کامپیوتری فرزندش به جامعه چه چیزی را القاء می کند؟

او با نمایش چت ها و تبادل کامنت های زردش در فضای مجازی و اظهار این که او هم هیچکاره و خانه نشین است می خواهد چه بگوید !؟

او با عدم نظارت فنی پیش دستانه بر شبکه های عزیز کرده و بی رقیب نظیر آپارات که در شرایط حساس کشور، ویدئو های پلید و ضد انقلاب را آنهم در این برهه ی حساس نه تنها منتشر بلکه در ویترین پیشنهادات خود برای مخاطبان می گذارد و معمولا در توجیه گفته می شود: تقصیر مانیست بلکه محصول اشتراک گذاری مخاطبان است و... دنبال چیست؟! آیا هرکسی هرچه خواست بدون مجوز می تواند منتشر کند؛ یا این مدل اشتباهات مختص سامانه های تحت الحمایه شماست؟

آقای وزیر! اگر می توانید نظارت کنید و نمی کنید که باید عزل شوید! و اگر نمی توانید و ناتوان هستید که باید استعفاء کنید! به راستی آیا آپارات تا کنون به اشتباه ویدیویی از هتاکی و فحاشی مثلا به وزارت ارتباطات  مثل آنچکه که شب گذشته علیه نظام روی خروجی خود قرار داده بود را منتشر کرده؟! یا این اشتباهات فقط به یک سمت غش می کند؟

آقای وزیر دقیقا داری چکار می کنی!؟ دنیا می گوید در وضعیت جنگی قرار دارد آیا وزارت ارتباطات آرایش جنگی گرفته است؟! تو به غیر از باصطلاح ادعای خانه نشینی و اعلام واگذاری بسته های اینترنتی که کار دربان محترم وزارتخانه هم می تواند باشد چه هنر دیگری علیه دشمنان ایران بزرگ در این جهاد مقدس ملی داری آقای وزیر رونمایی کننده ی دروغین لباس فضانوردی؟!

آقای جهرمی! سهم تو در کارزار ائتلاف ویروس های لندنی، عربی، عبری، آمریکایی و زیستی چیست؟

... کرونا اگر هم عملیات بیولوژیکی علیه ایرانیان نباشد جان های عزیزی را قبض کرده است؛ در این جا تاریخ گواهی خواهد کرد که بسیاری از بانوان و دختران پرستار، مرد تر ازبرخی مردان فراری از کار بودند!

 

دکتر مجتبی زارعی / دانشگاه تربیت مدرس

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات