رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان:

فعالیت 450 خادم‌الشهدا گیلانی در راستای مقابله با کرونا

رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به تعطیلی اردوهای راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: 450 نفر از خدام‌الشهدا گیلانی مشغول فعایت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این استان هستند.
کد خبر: ۹۲۲۶۵۸۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

سرهنگ محمدعلی ستیزه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به میدان آمدن خادمین شهدا در قالب اردوهای جهادی در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: خادمین شهدا بصورت خودجوش در زمینه های تولید ماسک، خیاطی، امدادگری و توزیع بسته غذایی، خادمی خانواده های شهدا و جانبازان،ضدعفونی معابر و اماکن در سراسر استان گیلان فعالیت میکنند.

وی با تاکید بر اینکه گیلانیان داروی روحی بلند و عاشق خدمت هستند، گفت: افراد بسیاری چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی درخواست حضور داوطلبانه برای خدمت به مددم می دهند.

رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه بسیاری از بسیجیان بخاطر لغو راهیان نور حال مساعدی نداشتند، تصریح کرد: بسیجیان‌ ما با اعلام آمادگی به مبارزه با ویروس کرونا پرداختند.

ستیزه با تاکید براینکه امیدواریم بتوانیم با پیوستن سایر مردم به گروهای جهادی را در بین مردم به معنای دیگری معنا کنیم، بیان کرد: امسال بسیاری برای طعم خادمی این چنین چشیدنی سخت در تلاش هستند، خسته هم شده‌اند اما این افراد همه با هم اتفاق نظر دارند که خواست شهدا اینجا اینجایند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ نفر از خادمین الشهدای استان گیلان در قالب گروه های جهادی خادمین الشهدای به میدان آمدند، گفت: همه این خادمی با همه تفاوت هایشان تقریباً یک شده اند و حتی یک خواسته مشترک از شهیدان دارند و آن رسیدن به شهادت است که بیان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای رسیدن به فیض شهادت ابتدا مثل شهید زندگی کرد که یک نمونه بزرگ آن خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار