روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان

پیام تبریک ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به مناسبت آغاز سال جدید

امسال سالِ جهشِ تولید است. کسانی که دست‌اندرکار هستند جوری عمل کنند که تولید ان‌شاء‌اللّه جهش پیدا کند و یک تغییر محسوسی در زندگی مردم ان‌شاء‌اللّه به وجود بیاورد.امام خامنه ای (ﻣﺪﻇﻠﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﯽ)
کد خبر: ۹۲۲۶۶۵۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
پیام تبریک ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به مناسبت آغاز سال جدیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان به مناسبت فرارسیدن سال جدید بیانیه ایی صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِکَ یا أمانَ الخائِفین»

خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از پستی و بلندی، سختی و آسانی را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود: تا خدمتگزاری کنیم. اینک در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت، بهانه‌ای است که در این فصل با تفکر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت به نوآوری و نوسازی در کار خود بپردازیم.
در این بهار نیز همانند سال‌های قبل، تنها احساس دلخوشی‌مان از جای خالی شهدای عزیزمان در کنار سفره هفت سین، صلابت و غرور توفیقات به‌دست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله‌های افتخار است.
همچنین شهادت جانسوز هفتمین خورشید تابناک امامت و ولایت امام موسی کاظم (علیه السلام) که مصادف می‌باشد با اولین روز عید را به صاحب عصر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب ومحبین اهل بیت، تسلیت عرض می‌نماییم؛ و در انتها ضمن تبریک عید سعید نوروز به همه شهروندان عزیز، از زحمات ارزشمند تمامی فرماندهان پایگاه ها، شورای حوزه و همه بسیجیان قدردانی نموده و از خداوند متعال، سال ۱۳۹۹ را که توسط، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز مزین به《سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده است》را سالی سرشار از سلامتی و تندرستی و بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار برای همشهریان، پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های معّزز شهدا، در ظل عنایات حضرت حق تعالی و در سایه حجت بر حق "حضرت صاحب الامر" و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نماییم. امیدواریم سال آینده، با تدبیر و هم فکری بیشتر، سالی پر از برکت، امید و موفقیت، سلامتی برای همه بسیجیان باشد و "یا محول الحول والاحوال" در ضمیر ما تحقق یابد.
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان
ارسال نظرات
آخرین اخبار