یک فعال بسیجی:

همدلی و انسجام همه جانبه در کشور ضرورت مهم تحقق "جهش تولید" است

بسیجی فعال سپاه ناحیه اراک با اشاره به ضرور توجه به شعار سال گفت: تحقق شعار سال نیازمند همدلی و تعامل بیشتر همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است
کد خبر: ۹۲۲۶۸۶۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ مهدی آهنگرانی بسیجی فعال سپاه ناحیه اراک در گفتگو با  خبرگزاری بسیج  استان مرکزی ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان جهش تولید اشاره و گفت: شعارهای سال که از سوی رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سال چراغ راه مسئولان و ملت است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند همدلی و تعامل بیشتر همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: چنانچه آحاد مختلف جامعه و نیز مسئولان وظایف خود را به درستی انجام دهند می توانیم تولید را در کشور آنگونه که باید رونق و جهش دهیم.

این فعال بسیجی افزود: نباید فراموش کنیم که لازمه جهش تولید همان رونق تولید است که باید سرعت و شتاب بیشتری با حمایت بیشتری هم از طرف مجلس و هم دولت به وجود آید.

آهنگرانی با اشاره به ساز و کارهای لازم برای رونق تولید در استان افزود: باید به توانمندی های داخلی اعتماد و با توجه به تولیدکنندگان ایرانی آنها را در مسیر تولید حمایت کنیم.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات