مسئول گروه جهادی شهید مظاهر محمدی خبر داد؛

توزیع بیش از ۸۰بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند شهرستان طارم

مسئول گروه جهادی شهید مظاهر محمدی از توزیع بیش از ۸۰بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند شهرستان طارم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۲۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه گروه جهادی شهید مظاهر محمدی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور پای کار آمده و به خدمات رسانی مشغول است، اظهار داشت:این گروه جهادی شبانه‌روز پای کار هستند و در امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری، معابر پرتردد، مساجد و درب منازل با همکاری دهیاری و بخشداری‌های این شهرستان به یک ستون اصلی و تأثیرگذار تبدیل شده‌اند.

وی از اجرای طرح غربالگری و کنترل تب مسافرین ورودی توسط این گروه جهادی خبر داد و افزود:علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی، نیرو‌های این گروه جهادی به همراه دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی به مدت یک هفته در ایستگاه تب سنجی ورودی شرقی شهرستان طارم، به کنترل و بیماریابی کمک کردند.

وی به دوخت و توزیع ماسک رایگان در مناطق محروم و کم درآمد این شهرستان توسط بانوان اشاره و بیان داشت:۲۰ بانوی طارمی در این اقدام خداپسندانه مشارکت میکنند.

وی در ادامه به توزیع بیش از ۸۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم درآمد و کارگران فصلی با کمک خیرین این شهرستان اشاره و اظهار داشت:ارزش تقریبی هر بسته ۱۷۰ هزار تومان بوده و شامل گوشت مرغ، برنج، روغن، تن ماهی و... می‌باشد که در دو مرحله توزیع خواهد شد.

محمدی در پایان با بیان اینکه گروه‌های جهادی پایگاه‌های مختلف بسیج به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان در کنار مردم حضور دارند و خود را سپر بلای آنان می‌کنند تا مردم همچنان مانند روز‌های عادی به زندگی ادامه دهند، ابراز کرد:این اقدامات تا پایان مقابله با کرونا و ریشه‌کنی آن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار