فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد از فعالیت ۲۴ گروه جهادی برای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۵۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

فعالیت ۲۴ گروه جهادی برای پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسن نوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان پارس آباد ۲۴ گروه جهادی و ۸۷ پایگاه مقاومت بسیج  از روزهای اول شیوع این ویروس در حال فعالیت هستند.

وی به راه‌اندازی ۳ کارگاه تولید ماسک در شهرستان اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۴۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های بسیج سازندگی تولید و در سطح شهرستان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه خیرین به بسیج سازندگی سپاه پارس آباد یکصد میلیون تومان کمک کردند، تصریح کرد: کمک‌های خیرین صرف تهیه و توزیع ۴۰ هزار عدد ماسک و ۱۰ هزار عدد ضدعفونی‌کننده در بین نیازمندان و محلات آسیب‌پذیر و محلات هدف طرح کرامت شده است‌.

وی تشریح کرد: تاکنون ۱۷۰ بسته معیشی با حمایت سپاه حضرت عباس(ع) و ۲۰۰ بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی در بین خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند شهرستان پارس آباد توزیع شده است.

نوری از اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خبر داد و بیان داشت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد و عمومی شهرستان با ۱۰ دستگاه تراکتور و ۱۵ دستگاه سم‌پاش پشتی توسط جهادگران و بسیجیان اجرایی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد گفت: به محض اعلام نیاز اداره کل انتقال خون استان، جهادگران و بسیجیان شهرستان با حضور در پایگاه انتقال خون پارس آباد در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار