خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد:

راهیان نور بدون خورشیدی در غربت

سعید خورشیدی مسئول سازمان بسیج صدا و سیمای استان قزوین چهره ای جوان و انقلابی با رفتار نیک خود برای همه اهالی رسانه قابل احترام بود، راهیان نور با پشتکار وی در صدا و سیما صاحب تریبون گردید تا بتواندبزرگترین کاروان فرهنگی کشور را به یاد شهدا مزین کند.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۹۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

سعید خورشیدی مسئول سازمان بسیج صدا و سیمای استان قزوین چهره ای جوان و انقلابی با رفتار نیک خود برای همه اهالی رسانه قابل احترام بود، راهیان نور با پشتکار وی در صدا و سیما صاحب تریبون گردید تا بتواندبزرگترین کاروان فرهنگی کشور را به یاد شهدا مزین کند.

 

صادق چگینی  خبرنگار، که سالهاست با خبرگزاری بسیج و روابط عمومی سپاه استان همکاری دارد می گوید: سعید خورشیدی در خصوص راهیان نور معتقد بود مگر نورانی تر از راهیان نور وجود دارد، وی ازجمله کسانی بود که توانست پای نیروهای انقلاب را به صدا و سیما باز کندو از ظرفیت خبرنگاران استفاده کند.

 

جابر خرم نیا مسئول خبرگزاری فارس در قزوین در خصوص اخلاق و رفتار وی می گوید: برادر مجاهد ما کربلایی سعید خورشیدی در یک کلام نماد خدمت، ایثار و جهاد بود. به نظرم اگر تعریفی از جوان مؤمن انقلابی داشته باشیم، یکی از مصادیق بارز آن در استان قزوین سعید خورشیدی بود. تلاش‌های شبانه‌روزی آقای خورشیدی در ستاد اربعین، تلاش‌های بی‌شائبه ایشان در خدمت به مردم و همینطور فعالیت‌هایی که به عنوان یک جوان جهادی هیئتی و از همه مهم‌تر رسانه‌ای داشتند هرگز از خاطرمان نخواهد رفت. ان‌شالله که روح‌شان نزد اربابمان، صاحب روز اربعین، حضرت اباعبدالله الحسین شاد و راضی باشد که خداوند فرمود: فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدينَ عَلَي الْقاعِدينَ أَجْراً عَظيماً. آنچه ما از ایشان سراغ داشتیم عاش سعیدا و مات سعیدا بود.

محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در باره سعید خورشیدی می گوید: "سعید،خورشید"ی فروزان در کهکشان انقلاب اسلامی بود که با اخلاص و ایثار مثال زدنی در همه عرصه های مورد نیاز کشور اسلامیمان، حضور فوری و موثر داشت. از خادمی اربعین حسینی تا کمک به سیل زدگان گلستانی و زلزله زدگان لرستانی، از برگزاری برنامه های فاخری چون شب وداع تا کمک به تولیدات ارزشمند در صداوسیما، از عزاداری های محرم، صفر وفاطمیه تا جشن های شعبانیه، از بسیج تا جبهه فرهنگی.
خداوند روح این سرباز فداکار ولایت را با شهدای کربلا محشور فرماید و در رکاب مولای زمانمان بازگرداند.

احمد خورگامی فعال سیاسی و مدیر مسئول ۷ دی می گوید: خبری در هفته نامه سابق ما کار شده بود که در جریان خبر نبودم، سردبیر هفته نامه انتقاد تندی را علیه سعید خورشیدی منتشر کرد، عموی خورشیدی به بنده تماس گرفت و گله مندی خویش را ابزار کرد،وقتی با سعید خورشیدی روبرو شدم اصلا به روی من نیاورد بلکه هررار با لبخند و احترام بیشتری با من برخورد کرد، این موضوع هنوز آزارم می دهد با اینکه هیچ نقشی در انتشار خبر نداشتم و در مسافرت بودم چون مسئول هفته نامه بودم مسئولیت را پذیرفتم، امیدوارم خدای متعال ما و ایشان را مورد رحمت واسعه خویش قرار دهد.

رفتن نیروهای انقلابی آسیب جبران ناپذیری را وارد می کند که جایگزین آن شاید سالها زمان بر باشد، سعید خورشیدی با تغییر رویه در صدا و سیمای قزوین به دنبال آرمانهای انقلاب بود.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها