تلاش خواهران بسیجی شاهرود برای مقابله با کرونا از تولید ۱۸ هزار ماسک تا غسل و کفن درگذشتگان

مسئول فرهنگی خانواده سپاه ناحیه شاهرود از تلاش شبانه روزی خواهران بسیجی و خادم الشهدا این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد گفت: تاکنون 18 هزار ماسک به همت خواهران تولید شده است.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۹۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
فریبا ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت ۷۵ خواهر خادم الشهدا بسیجی شاهرود در راستای مقابله با ویروس کرونا و انجام برنامه‌های مختلف در این راستا اظهار کرد: در همین راستا به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود ۳۰۰ بسته مواد خوراکی برای اهدا به بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود آماده شده که تحویل این بیمارستان خواهد شد.
وی افزود: در کنار این فعالیت ها، تولید ماسک به همت خواهران در حال انجام است که در مدت ۹ روز ۱۸ هزار ماسک تولید شده و در اختیار مراکز درمانی شهرستان قرار گرفته است.
مسئول فرهنگی خانواده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به حضور ۱۵ خواهر خادم الشهدا بسیجی در غسل و کفن و دفن درگذشتگان زن بیماری کرونا افزود: این خواهران با اخلاص خود در این مسیر حرکت کرده اند و اجر خود را از خداوند می‌خواهند.
وی با بیان اینکه اهدا بسته‌های بهداشتی و خوراکی به کادر درمانی و بیماران کرونایی ادامه خواهد داشت افزود: آمادگی خود را برای تولید گان و همچنین پوشاننده‌های صورت نیز اعلام کرده ایم که اگر مواد اولیه در اختیار ما قرار گیرد خط تولید این لوازم را نی راه اندازی خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار