شهردار کلانشهر اراک در گفتگوی اختصاصی با«بسیج»:

بهره برداری پروژه علم الهدی تا 15 روز آینده/تصویب ۳ پروژه ۲سالانه و افتتاح در سال ۱۴۰۰ /تمام ماشین آلات وتجهیزات شهرداری در خدمت مردم تا نابودی کامل ویروس کرونا

مهندس شفیعی گفت: تمام ماشین آلات شهرداری در جهت خدمت به مردم شریف تلاش خواهند کرد که سطح شهر را ضدعفونی کنند و تلاش کنیم با کمک همه دستگاه ها شرایط خوبی را برای شهر رقم بزنیم .
کد خبر: ۹۲۲۷۱۶۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

مهندس محمد کریم شفیعی شهردار کلانشهر اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان ضمن تشکر از کمک نیروهای بسیج و تبریک ایام عید و سال جدید گفت: سعی نمائیم  از رفت آمدها خودداری کرده و کمک کنیم  به مجموعه های اجرایی که  در بحث جلوگیری از شیوع کرونا فعالیت می کنند تا زندگی مردم به حالت عادی خود برگردد تا بر این بیماری غلبه و ویروس کرونا را شکست دهیم.


وی افزود:در این یک ماه بالغ بر ۷۰۰نفر بصورت شبانه روز تلاش می کنند پارک ها ، اتوبوس ها ، تاکسی ها ، مجموعه  ساختمان ها و حوزه های اداری  شبانه ضد عفونی شوند.


شفیعی با اشاره به مصوبه شورای تامین در خصوص تهیه مواد ضدعفونی کننده برای پاکسازی معابر شهری گفت: تمام ماشین آلات شهرداری در جهت خدمت به مردم شریف تلاش خواهند کرد که سطح شهر را ضدعفونی کنند و تلاش کنیم با کمک همه دستگاه ها شرایط خوبی را برای شهر رقم بزنیم .

شهردار کلانشهر اراک اظهارکرد:خوشبختانه پروژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کنار ریل راه‌آهن از کمربندی شمالی تا میدان راه آهن مطالعه و طراحی بعنوان آخرین بزرگراه اراک در طرح جامعه و طرح تفضیلی پیش بینی شده بود ما بصورت امانی با کمک پرسنل سازمان عمران شهرداری و ماشین الات سازمان خدمات موتوری تلاش کردیم که بدون تخصیص بودجه توسط شهرداری انجام شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این پروژه شروع و فاز اول کار خاک برداری آن انجام و بازدیدی که باحضور اعضای کمیسیون ماده ۵  معاون عمرانی استانداری و اعضای شورای شهر و تاکید داشتند از شهرداری حمایت شود ما امیدواریم بتوانیم کارهای خاک برداری را به عنوان یک پروژه دوسالانه که تمام رینگ های شرقی و غربی را بهم‌ متصل شود

شفیعی باتاکید براینکه  پروژه های نیمه کاره در سطح کلانشهر شهر اراک را آغاز گردیده است گفت :پروژه  شریعتی و آزادگان تمام شد و پروژه شهید کاوه نبیری انتهای مسکن و انتهای محله علم الهدی در اوایل فروردین ماه سال تمام خواهد شد.


شهردار کلانشهر اراک گفت:با توجه به وعده ما به مردم که این پروژه تا انتهای سال ۹۸ تمام میشود خوشبختانه وروردی و خروجی آن از سمت نظم آباد بازگشایی شد و ادامه آن تا ۱۵روز آینده تکمیل و تحویل مردم شود .


وی بااشاره به پروژه شهید صیدی میدان مقاومت و روند عمرانی پیش رو افزود: خوشبختانه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با همراهی شرکت آذرآب  روند کار این پروژه را تسریع بخشیدند و در فصل بهار انشاالله افتتاح خواهد شد


شفیعی افزود:خوشبختانه بودجه سال ۹۹ با مبلغ حدود ۶۸۰ملیارد تومان تصویب شد و اکنون ما ۳ پروژه ۲سالانه که افتتاح ان در سال ۱۴۰۰ هست را خواهیم داشت .


شهردار کلانشهر اراک در پایان خاطرنشان کرد:در سال ۹۸ درآمد شهرداری و بودجه ۱۰۰درصد محقق شد که این نشان از زحمات و پیگیرهای صورت گرفته پرسنل شهرداری و شورای شهر بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار